Gå til innhold

Liker ikke å gi oralsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må jeg gi oralsex selv om jeg ikke liker det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det korte svaret er: Ja. Oralsex er noe av det deiligste man kan oppleve. Du strengt tatt ikke gi kjæresten oralsex, men ikke forvent at han/hun skal være trofast om du ikke gjør det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker du det ikke da?

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt må du ikke det.

At noen er utro fordi man går glipp av oralsex er bare tull - da er hverken kvinnen eller mannen ikke særlig å samle på uansett.

Men, jeg vil anbefale deg å ikke helt legge fra deg saken likevel.

Jeg synes tanken på det var litt ekkelt når jeg var yngre, og lot være å gjøre det. Ble aldri mast på heller.

Så fikk jeg etterhvert lyst til å prøve, og det har variert om hvorvidt jeg har likt det eller ikke.

Nå er det noe av det beste jeg vet, og jeg gjør ting jeg aldri kunne forestille meg i starten. Jeg blir ufattelig tent av det.

Tenningsmønsteret mitt er rett og slett veldig annerledes enn før, og jeg hadde faktisk hatt problemer med å hatt sex med en mann som ikke likte å motta ;)

Måten jeg har kommet over ulike barrierer på er at jeg har tilvennet meg det mental, så har jeg prøvd meg litt frem forsiktig uten å føle press - og så har jeg fortsatt med de tingene jeg har likt.

Og det er ganske mye jeg som sagt aldri kunne forestilt meg, så man må nesten forsøke det - med mindre man vet med sikkerhet at man ikke ønsker det overhodet eller ikke føler seg klar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke forvent å beholde kjæresten om du nekter ham det :)

• Liker 2
Skrevet

Det korte svaret er: Ja. Oralsex er noe av det deiligste man kan oppleve. Du strengt tatt ikke gi kjæresten oralsex, men ikke forvent at han/hun skal være trofast om du ikke gjør det.

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt.

Nei, man må ikke gjøre ting man ikke liker. Aldri.

• Liker 3
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg liker ikke oralsex så TS kan jo eventuelt finne seg en sånn særing som meg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Man ikke noen ting. Det er heller ikke bra for den andre parten om man gjør noe fordi man føler at man må - det er bare bra om man faktisk vil.

AnonymBruker
Skrevet

Såklart. Dette er 2012, det er forventet at alle skal gi oralsex.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Er du mann: Ja!

Er du kvinne: Nei!

Skrevet

Må ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Man må ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...