AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Må jeg gi oralsex selv om jeg ikke liker det?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Det korte svaret er: Ja. Oralsex er noe av det deiligste man kan oppleve. Du må strengt tatt ikke gi kjæresten oralsex, men ikke forvent at han/hun skal være trofast om du ikke gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Selvsagt må du ikke det. At noen er utro fordi man går glipp av oralsex er bare tull - da er hverken kvinnen eller mannen ikke særlig å samle på uansett. Men, jeg vil anbefale deg å ikke helt legge fra deg saken likevel. Jeg synes tanken på det var litt ekkelt når jeg var yngre, og lot være å gjøre det. Ble aldri mast på heller. Så fikk jeg etterhvert lyst til å prøve, og det har variert om hvorvidt jeg har likt det eller ikke. Nå er det noe av det beste jeg vet, og jeg gjør ting jeg aldri kunne forestille meg i starten. Jeg blir ufattelig tent av det. Tenningsmønsteret mitt er rett og slett veldig annerledes enn før, og jeg hadde faktisk hatt problemer med å hatt sex med en mann som ikke likte å motta Måten jeg har kommet over ulike barrierer på er at jeg har tilvennet meg det mental, så har jeg prøvd meg litt frem forsiktig uten å føle press - og så har jeg fortsatt med de tingene jeg har likt. Og det er ganske mye jeg som sagt aldri kunne forestilt meg, så man må nesten forsøke det - med mindre man vet med sikkerhet at man ikke ønsker det overhodet eller ikke føler seg klar. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Bare ikke forvent å beholde kjæresten om du nekter ham det 2
Snipa Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Det korte svaret er: Ja. Oralsex er noe av det deiligste man kan oppleve. Du må strengt tatt ikke gi kjæresten oralsex, men ikke forvent at han/hun skal være trofast om du ikke gjør det. Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Nei, man må ikke gjøre ting man ikke liker. Aldri. 3
Gjest Yellow Taxi Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Jeg liker ikke oralsex så TS kan jo eventuelt finne seg en sånn særing som meg 1
Gjest Bond Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Man må ikke noen ting. Det er heller ikke bra for den andre parten om man gjør noe fordi man føler at man må - det er bare bra om man faktisk vil.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 Såklart. Dette er 2012, det er forventet at alle skal gi oralsex.
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Er du mann: Ja! Er du kvinne: Nei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå