Gå til innhold

KG, turn off eller turn on?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det turn on eller turn off med folk som er på KG?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

Skikkelig turn-off... Heeeey, vent nå litt... :overrasket:

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet (endret)

Jeg synes det er skikkelig turn on.. Jeg pleier å fantasere om KG-folk under akten for å komme in the mood. :jepp:

Endret av Vampen
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes KG er turn-on! er mann selv men har alltid drømt om å få være litt kvinne også; snakke om fashion, sminke, samliv og fine menn.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva de skriver.

• Liker 1
Skrevet

Det er hverken turn-off eller turn-on. Mennesket bak skjermen kan derimot være enten eller, uavhengig av om vedkommende er kg-bruker.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Nå spør du jo KG-brukere da, de vil jo ikke ha noe mot det.

Ikke at jeg tror andre har mye mot det heller, men når jeg (litt "tongue-in-cheek") sier at jeg leste noe på Kvinneguiden så er det litt som å si at jeg leste det i Se&Hør eller hørte det på Paradise Hotel. Jeg tror noen ser litt på det som et slarvete sladreforum for tantete damer og dumme jenter.

De har gjerne ikke vært inne på siden engang, bare navnet på forumet er totalt turn off :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

At en mann var fast inventar på KG ville ikke styrket hans kandidatur, for å si det sånn. Det har mer med de erfaringer jeg har med menn på KG enn med forumet å gjøre. Jeg har svært lite til overs for de mennene som reker rundt her. Og det er basert på hva de skriver, og ikke det faktum at de er menn på et kvinneforum.

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig turn on.. Jeg pleier å fantasere om KG-folk under akten for å komme in the mood. :jepp:

Den der må du utdype!!

Gjerne med navn :popcorn:

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

At en mann var fast inventar på KG ville ikke styrket hans kandidatur, for å si det sånn. Det har mer med de erfaringer jeg har med menn på KG enn med forumet å gjøre. Jeg har svært lite til overs for de mennene som reker rundt her. Og det er basert på hva de skriver, og ikke det faktum at de er menn på et kvinneforum.

Ja, tenk at noen er uenig med deg på et diskusjonsforum. Skamme seg! Slemme menn! Drittsekker hele gjengen!

• Liker 2
Skrevet

kjæresten min liker i alle fall ikke KG. Selv om han egentlig aldri har satt seg sånn inn i forumet, så har førsteinntrykket blitt sånn at jeg kunne like gjerne snakket om noe jeg leste på en rosablogg, dersom jeg forteller om noe fra KG. :gjeiper:

Men for min del..Hverken turn-of eller turn-on. Bare en måte å slappe av på, akkurat som at noen spiller, eller leser bok.

Skrevet

Turn on, selvfølgelig :lur:

Skrevet

Ja, tenk at noen er uenig med deg på et diskusjonsforum. Skamme seg! Slemme menn! Drittsekker hele gjengen!

Ohh.. Nå ble du turn on for mange kjerringer her inne :sengekos:

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

turn off folk her inne er dumme rett og slett!

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

turn off folk her inne er dumme rett og slett!

Jepp! Spesielt de som skriver i denne tråden!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...