Gå til innhold

Hollywood-stjerna kom i "billigkjole" fra H&M...


Gjest _La Femme

Anbefalte innlegg

Gjest _La Femme

Kom over denne saken nå nettopp.

«Walk the Line»-skuespiller Ginnifer Goodwin dukket nemlig opp i en hvit rysjekjole fra «billigkjeden» H&M, til den nette sum av 2999 kroner - som nok må kunne sies å være blant kveldens rimeligste antrekk.

Jeg vet ikke helt hva som er tanken bak artikkelen, men jeg syns ikke 2999 kroner er billig for en kjole! Kjolen er kanskje mange titalls tusen billigere enn hva de andre går med på gallamiddag hos Obama, men likevel...

Hva syns dere er billig/dyrt for kjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de er jo 2999 kr billig, gudene vet hvor mange titusen de andre kjolene koster. MEN, jeg synes ikke det er billig. Jeg har en dyr kjole som koster nesten 2000 kroner, dyreste kjolen jeg noen gang har kjøpt (utenom bunaden min da) og blir nok lenge til jeg kjøper en dyrer, det blir nok en brudekjole i så tilfelle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min billigs..., nei jeg mener dyreste kjole, betalte jeg 5000 for. Men så er den også helt spesielt fin og finnes kun i et eksemplar. :rodmer:

Kan ikke se for meg at jeg kommer til å bruke så mye penger på en kjole en gang til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Det er jo derfor det står "billigkjole", med sånne tegn foran og bak. Den er ikke kjempebillig, men den er fra en billigkjede og sikkert myyyye billigere enn de andre kjolene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Godt at det ikke bare er meg som syns at 3000 kroner ikke er sååå billig! :fnise: Ja, jeg tenkte også det, Solsmil.

Jeg har en kjole til 1900,- og det syns jeg er dyrt. Jeg kjøper aldri kjoler til over tusenlappen så lenge jeg kan unngå det. Syns bare det er interessant å høre hva andre legger i "dyrt" og "billig" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valenshy

Jeg kjøpte en kjole som kosta 150kr en utrolig fin kjole :rodmer: kjøpte den på Asos.com så var ganske heldig synes jeg :rodmer: er ikke ofte man finner så fine kjoler så billig :happy: men jeg ville ikke kjøpt kjole over 500kr en gang! synes det er litt teit å kjøpe kjole for mange tusen uansett hvem det er :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et par kjoler til 2000,- og jeg kan glatt strekke meg litt lengre for de rette kjolene, men jeg synes egentlig det er nok penger for meg som har en helt normal økonomi.

At en kjole til 3k, og attpåtil er fra H&M, på en tilstelning som i artikkelen defineres som billig, skjønner jeg godt.

Endret av Zaphireh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...