Gå til innhold

Svettelukt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at damer tenner på litt svettelukt heller enn en nydusjet mann?

Videoannonse
Annonse
Gjest _La Femme
Skrevet

Når man svetter utløses det et hormon, som igjen gjør at man kjenner et seksuelt begjær om jeg skal kalle det det. Mange tenner på det hormonet som utløses, selv om at de kanskje ikke vet det selv. Men det er STOR forskjell på svettelukt og det hormonet. Det er ikke sånn at en dryppende svett mann tenner de fleste damer, tvert imot. Jeg tror de fleste velger en nydusjet mann over den svette any day.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Om jeg skal tenne på svette så må det være svette pga sexaktiviteten, så ditt beste utgangspunkt er nydusjet.

Kukost, svett pung og rumpelukt er heller ikke noe særlig.

Endret av Best
  • Liker 2
Skrevet

Ny svette på nydusjet kropp kan være litt sexy, men gammel, sur svette er vel ikke akkurat å foretrekke.

• Liker 3
Skrevet

Gammel svette lukter py :nei: så nei. Derimot "fersk" svette lukter ikke noe særlig og gjør meg ingenting. Vi blir jo svett under sexen uansett :lur:

men når det er sagt, tar heller en nyvakset mann med godlukt :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Normal kroppslukt, inkludert svette, er bare deilig.

Det er derimot ikke særlig sexy dersom man har sur svettelukt eller ikke har dusjet på lenge og har gammel svettelukt.

Jeg takler ikke parfymelukter og har heldigvis en mann som lukter god svette og som kun bruker parfymefri deodorant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...