Gå til innhold

silikon uten bh

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:)

Lurte på om noen vet hvor lenge man må vente med å gå uten bh når man har tatt silikon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Lurte på om noen vet hvor lenge man må vente med å gå uten bh når man har tatt silikon?

Du kan ikke gå uten!! Jeg brukte sports bh dag og natt i seks uker, kunne bytte til bh uten push up og spiler å bruke det frem til det var gått 6 mnd etter operasjon. Etter dette er det fritt frem... :-)

Skrevet

Da jeg tok silikon måtte jeg gå med støtteBH i 6 uker. Jeg kunne ikke bruke "vanlig BH" (slike med spiler) før etter 6 mnd. :) Jeg brukte ikke BH i det hele tatt (annet enn sportsBH når jeg trente) i dette mellomrommet.

Skrevet

Takk for svar:)

Det har gått 6 uker nå, bruker sports bh dag og natt, kjøpt meg bh uten spiler, så kommer til å bytte mellom den og sports bher frem til det har gått 6 mnd:) men har lest om mange som bruker bh med spiler og liten push noen timer en kveld innimellom når det er no festligheter (før 6 mnd).. så bare en kveld uten bh en gang innimellom kan vell ikke skade?:)

Skrevet

Da jeg tok silikon måtte jeg gå med støtteBH i 6 uker. Jeg kunne ikke bruke "vanlig BH" (slike med spiler) før etter 6 mnd. :) Jeg brukte ikke BH i det hele tatt (annet enn sportsBH når jeg trente) i dette mellomrommet.

Brukte du ikke no i det hele tatt fra det hadde gått 6 uker til 6 mnd??

Skrevet

Brukte du ikke no i det hele tatt fra det hadde gått 6 uker til 6 mnd??

Jeg brukte av og til bikini-topp. Ellers brukte jeg ikke noen form for BH. Jeg er veldig glad i å gå uten da! :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også veldig glad i å gå uten, så bra at det ikke var no skadelig for silikonet da:)) var redd dem skulle sige litt og hengete silikon pupper er ikke akkurar så sexy;)

men takk for svar! En bekymring mindre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...