Gjest Gjest Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hei:) Lurte på om noen vet hvor lenge man må vente med å gå uten bh når man har tatt silikon?
sinne Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Hei:) Lurte på om noen vet hvor lenge man må vente med å gå uten bh når man har tatt silikon? Du kan ikke gå uten!! Jeg brukte sports bh dag og natt i seks uker, kunne bytte til bh uten push up og spiler å bruke det frem til det var gått 6 mnd etter operasjon. Etter dette er det fritt frem... :-)
Kikkey Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Da jeg tok silikon måtte jeg gå med støtteBH i 6 uker. Jeg kunne ikke bruke "vanlig BH" (slike med spiler) før etter 6 mnd. Jeg brukte ikke BH i det hele tatt (annet enn sportsBH når jeg trente) i dette mellomrommet.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Takk for svar:) Det har gått 6 uker nå, bruker sports bh dag og natt, kjøpt meg bh uten spiler, så kommer til å bytte mellom den og sports bher frem til det har gått 6 mnd:) men har lest om mange som bruker bh med spiler og liten push noen timer en kveld innimellom når det er no festligheter (før 6 mnd).. så bare en kveld uten bh en gang innimellom kan vell ikke skade?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Da jeg tok silikon måtte jeg gå med støtteBH i 6 uker. Jeg kunne ikke bruke "vanlig BH" (slike med spiler) før etter 6 mnd. Jeg brukte ikke BH i det hele tatt (annet enn sportsBH når jeg trente) i dette mellomrommet. Brukte du ikke no i det hele tatt fra det hadde gått 6 uker til 6 mnd??
Kikkey Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Brukte du ikke no i det hele tatt fra det hadde gått 6 uker til 6 mnd?? Jeg brukte av og til bikini-topp. Ellers brukte jeg ikke noen form for BH. Jeg er veldig glad i å gå uten da!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Jeg er også veldig glad i å gå uten, så bra at det ikke var no skadelig for silikonet da:)) var redd dem skulle sige litt og hengete silikon pupper er ikke akkurar så sexy;) men takk for svar! En bekymring mindre;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå