Joe Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Jeg har laget et usymmetrisk kors, med et litt plante-aktig naturlig utseende. Det tok omtrent 30 arbeidstimer, muligens litt mer. Det er 42 deler og 75 loddepunkter. Dette er et stort smykke, korset er 9,5 cm høyt og 6,5 cm bredt, men likevel ikke tungt å ha på. Det er laget av tynne tråder, og det er mye luft, så det føles lett. 16
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Har sagt det før, sier det igjen, du er helt FANTASTISK Joe.... 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Ikke noe jeg personlig ville gått med, men jeg er skikkelig imponert! Veldig fint!
Soleklart Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Ooo. Fint. Veldig fint. Sleng på litt grønne steiner ev. litt grønn color-it eller emalje. Skriv litt om hvordan vi overser naturen, for alt fokusert er pår religion i dagen media, og meld det på Smykk meg...
Gjest Bobler Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 Fantastisk fint! Lager du til andre også?
Joe Skrevet 29. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 29. april 2012 (endret) Takk! Ja, det er til salgs, men jeg vet ikke om det er lov å legge link til nettbutikk her? Jeg lager mye på bestilling, har bilder av ting jeg har gjort før her: http://www.facebook.com/MirielJosephineRyan Bare å sende meg en mail med forespørsel. Ooo. Fint. Veldig fint. Sleng på litt grønne steiner ev. litt grønn color-it eller emalje. Skriv litt om hvordan vi overser naturen, for alt fokusert er pår religion i dagen media, og meld det på Smykk meg... Hm, det var egentlig lurt. Color-it har jeg litt dårlig erfaring med, synes fargene blir veldig knall, litt skrikende på en måte... Men steiner hadde vært en idé. Eller emalje hadde jo vært nydelig, men det kan jeg ikke. Jeg har tenkt en del på å lage noe å sende inn, men ikke funnet tid til det. Kanskje jeg følger rådet ditt Men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal "forsvare" designet mitt, med tanke på at jeg selv overhodet ikke finnes religiøs. Hm. Dette var en oppgave hvor vi skulle designe og lage et kors ut av kun sølvtråd. Men jeg håper jeg i hvertfall får tid til å lage noe til neste års smykk meg. Endret 29. april 2012 av Joe
Joe Skrevet 29. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2012 Fristen for Smykk Meg er i morgen, så da blir det ikke i år. Det blir spennende å se neste års tema.
Gjest Purple Haze Skrevet 29. april 2012 #16 Skrevet 29. april 2012 Nydelig smykke, og imponerende håndverk! Du har all grunn til å være stolt
Hugtatt Skrevet 29. april 2012 #17 Skrevet 29. april 2012 (endret) Er du utdannet innenfor dette? Var råfint! Endret 29. april 2012 av Dermika
Soleklart Skrevet 29. april 2012 #18 Skrevet 29. april 2012 Et tips ang. emalje. Kjøp deg kaldemalje. Det smelter på kokeplater eller i mikroen (må kjøpe en spesialboks). Det betyr at du kan emaljere omtrent hva som helst som tåler over 150 grader. Du slipper å tenke på hvilket slaglodd må skal bruke. Har til og med brukt det på glass og gips. Oppgave? Går du på Plusskolen eller i Valle?
Joe Skrevet 29. april 2012 Forfatter #19 Skrevet 29. april 2012 Oi, det har jeg aldri hørt om før. Det skal jeg sjekke opp! Jeg går på Plus
Soleklart Skrevet 29. april 2012 #20 Skrevet 29. april 2012 (endret) Jeg vet Empyreum har/hadde slik emalje. Tror til og med det selges på Sløyd-Detaljer. Spennende? Har du mange år igjen? Edit: Jeg tror Empyreum har skiftet navn Edit: det heter nå Edeltek Endret 29. april 2012 av Soleklart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå