AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hei. Soppinfeksjon er jo relativt vanlig for kvinner og man kan oppleve dette fra tid til annen. For dere som er plaget med soppinfeksjon, kan dere gjennomføre samleie? Eller er det bare vondt?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jeg har hatt soppinfeksjon uten at det er sårt, men jeg har jo ikke sex fordi. Det kan gjøre vondt værre hvis man skulle bli sår e.l.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg kan ikke ha vaginalt samleie når jeg har sopp. I tillegg til at det er sårt og vondt der og da kan smertefull sex føre til vestibulitt, så vil ikke anbefale noen vaginalt samleie mens de har underlivssopp!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Jeg har utviklet en slags form for kronisk sopp i underlivet. Dette innebærer konstant kløe og litt sårhet, i litt varierende grad. Jeg er ikke sår i skjeden/skjedeinngangen og kan derfor fint ha sex til tross for dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå