Gjest navnelapp Skrevet 29. april 2012 #21 Skrevet 29. april 2012 Sorbet er lett å lage, av jordbærpuré eller andre typer bær og frukt. Eg har også laga epleis av heimelaga eplesaft, den vart veldig god! Kokossorbet er også deilig når det skal vere mjølkefritt.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #22 Skrevet 29. april 2012 Ikke glem at maskinen er skapfyll, og at det er en del vaskedilldall med den, og at du må huske på å legge elementet i fryseren på forhånd, sånne ting. Det er heller ikke sånn at det bare er å schvuppe sammen litt is når man pluttselig får lyst på. Så, etter å ha levd sammen med en ismaskin noen år er min dom: morsomt i teorien, bortkastet i praksis Enig i det som Ludovie sier nederst på side 1; det kommer selvsagt an på hvor mye man bruker den. Jeg har ismaskin både hjemme og på hytta - slik man har i fryseren og monterer til kjøkkenmaskinen. Jeg har til Kenwood og til Kitchen Aid, og erfaringen min så langt er at begge er like gode. Er forresten heller ikke enig med Kim at det er elendige greier. Eneste ulempe med ismaskin er at man ikke lenger har lyst til å spise kjøpeis så snart man har fått smaken på den hjemmelagde.
Brunhilde Skrevet 30. april 2012 #23 Skrevet 30. april 2012 Jeg har en liten ismaskin, og selv om jeg ikke bruker den veldig ofte, så syns jeg isen blir veldig god. Jeg er også glad i Ben & Jerry, men hjemmelaget is er like god om ikke enda bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå