Gå til innhold

JEG ER EN KJEMPESLEM MUSLIM!


YoyoMa

Anbefalte innlegg

Til deg din forbanna idiot på jobben:

Jeg er en kjempeslem muslim som er ute etter å spre muslimske verdier i Norge. Jeg spiser alt utenom gris, og drikker alkohol, og knuller damer selvom jeg ikke er gift, men likevel er jeg en av de 30% muslimer du påstår vil være i Europe.

Jeg har også usynlige antenner som jeg kobler opp til mine muslimske brødre og søstres antenner slik at vi kan kommunisere og samhandle vår store erobringsplan. Det er noe du tydeligvis har skjønt siden du alltid spør meg "hvorfor gjør muslimer xxxx?"

FORBANNA LØK!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner den ass :P Irriterende med folk som spør og dømmer hele tiden. Det siste jeg fikk var "Skal du gifte deg med en 70 år gammel mann":O:O..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattengelen

Det er mye fordommer mot muslimer i Norge, det er jeg enig i. Men jeg har et spørsmål til ts: Hva er grunnen til at du velger å ikke spise gris men drikke alkohol når begge deler er like forbudt ifølge Islam? Ikke slemt ment, jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye fordommer mot muslimer i Norge, det er jeg enig i. Men jeg har et spørsmål til ts: Hva er grunnen til at du velger å ikke spise gris men drikke alkohol når begge deler er like forbudt ifølge Islam? Ikke slemt ment, jeg bare lurer.

Jeg bare synes det er ekkelt. Skjønner ikke hvorfor. Men når sant skal sies spiser jeg det når jeg er i land hvor det er nærmest umulig å få noe annet på restaurant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er like mye muslim, som jeg er kristen.. Ganske lite, med andre ord...

Kan du ikke bare si til din kollega som hele tiden gnåler om muslimer at han/hun kan holde kjeft. Eller bare rett og slett si, JEG VET IKKE!! hehe.. Jeg tipper det er ganske irriterende å ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare synes det er ekkelt. Skjønner ikke hvorfor. Men når sant skal sies spiser jeg det når jeg er i land hvor det er nærmest umulig å få noe annet på restaurant :P

Vel, jeg er norsk, og kristen i den forstand at jeg er døpt og konfirmert fordi det blir sett på som en tradisjon. Vi har alltid gjort det i norge, og derfor gjør de kommende generasjoner det.

Jeg liker heller ikke å spise gris, bortsett fra bacon. Dette er fordi det ikke er bra å spise gris, men når vi har egg og bacon hjemme spiser jeg det. Med masse ruccula på!

Men jeg spise nok godt som inneholder gris.

Ellers syns jeg grise er søte dyr, og de er jo veldig renslige av seg, så syns det er rart muslimer ser på grise som skitne dyr..

Gris er jo en tradisjon bl.a. i norge, fordi julegris :)

Jeg har ingenting imot dere normale muslimer som lever som folk fleste, men jeg har mye imot alt det andre. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så slemme mot hverandre?

Dessuten liker jeg ikke dypt religiøse folk(jeg respektere de, så lenge de respekterer andre), fordi de har mange regler som stopper de fra å leve et normalt liv. De kan ikke le, de kan ikke danse, jentene er ikke fri, guttene gjør som de vil. Og det morsomme er at gutter egentlig er jenter med en genfeil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg spise nok godt som inneholder gris.

Ellers syns jeg grise er søte dyr, og de er jo veldig renslige av seg, så syns det er rart muslimer ser på grise som skitne dyr..

Gris er jo en tradisjon bl.a. i norge, fordi julegris :)

Griser er (var?) åtselsdyr, slik at de spiste kadavre og slike ting. Dermed ble de urene. Eller er jeg helt på bærtur? Står det samme i GT, og siden griser tidligere ikke var sunt å spise, ser jeg på det som veldig logisk egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griser er (var?) åtselsdyr, slik at de spiste kadavre og slike ting. Dermed ble de urene. Eller er jeg helt på bærtur? Står det samme i GT, og siden griser tidligere ikke var sunt å spise, ser jeg på det som veldig logisk egentlig :)

Ja, det står faktisk i det gamle testamentet at man ikke skal spise gris. Det var nok mye fordi grisen i sin tid var en av de store smittebærerne. Også skiller ikke grisen ut svette, og noe av urinsyren går i kjøttet. Idag har man jo såpass god kontroll på svinekjøttet at det ikke er noen grunn til at man ikke skal spise det lengre. Men sett i tiden, så var det som står både i Koranen og Bibelen logisk.

Femte Mosebok, kapittel 14, står det «3 Du må ikke spise noe som Herren avskyr. 4 Dette er de dyrene dere kan spise: okse, sau og geit, 5 hjort, gasell, dådyr, steinbukk, antilope, villokse og villgeit. 6 Alle dyr som har klover, klover som er kløvd helt igjennom, og som tygger drøv, dem kan dere spise. 7 Blant drøvtyggere og dyr med klover som er kløvd helt igjennom, er det bare disse dere ikke må spise: kamelen, haren og fjellgrevlingen, for de tygger nok drøv, men har ikke klover; dem skal dere holde for urene. 8 Likedan svinet, for det har klover, men tygger ikke drøv; det skal dere holde for urent. Kjøttet av disse dyr skal dere ikke spise, og når de er døde, må dere ikke røre ved dem.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Hovudgrunnen til at det var forbode å spise gris i både kristendommen og islam er at grisen i eldre tider ofte var smitta med trikiner. Trikiner er ein nematode, ein parasitt som lever i grisekjøtt, og som kan forårsake høg feber, sterke muskelsmerter og i verste fall død viss ein får desse parasittane i seg ved å spise kjøt som ikkje er tilstrekkeleg varmebehandla. Framleis vert det teke trikinprøver av alle grisar som vert slakta i Norge, sjølv om trikiner er veldig sjeldan hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: hvorfor velger du å være muslim når Koranen er så diskriminerende og hatsk som den er? Hvordan føles det å gå rundt i denne troløse og vantro befolkningen og vente på at alle skal frykte Allah eller dø? Du skal tross alt kjempe til det ikke finnes noen tro uten Allah, enten du gjør det på fredlig eller bestialsk vis. Hvorfor pokker er du muslim om du kjenner Koranens, Hadiths og Reliance of the Travellers innhold? Om du ikke følger Koranen til punkt og prikke vet du at det venter deg en grusom straff (sure 2.85).

Om du kjenner innholdet i de "hellige" skriftene må du da også forstå at utdannede nordmenn velger å ta avstand fra deg når du sier du er muslim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: hvorfor velger du å være muslim når Koranen er så diskriminerende og hatsk som den er? Hvordan føles det å gå rundt i denne troløse og vantro befolkningen og vente på at alle skal frykte Allah eller dø? Du skal tross alt kjempe til det ikke finnes noen tro uten Allah, enten du gjør det på fredlig eller bestialsk vis. Hvorfor pokker er du muslim om du kjenner Koranens, Hadiths og Reliance of the Travellers innhold? Om du ikke følger Koranen til punkt og prikke vet du at det venter deg en grusom straff (sure 2.85).

Om du kjenner innholdet i de "hellige" skriftene må du da også forstå at utdannede nordmenn velger å ta avstand fra deg når du sier du er muslim?

Du kan jo si det samme til alle som annser seg som kristne, men det vet du kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Du kan jo si det samme til alle som annser seg som kristne, men det vet du kanskje?

Don't get her started....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...