AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hvor mye bruker dere på bursdags- og julegaver til kjæresten? Og hvor mye bruker kjæresten på dere?
Neala Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Min får paraglidingtur i bursdagsgave, den koster 1500 kr, og jeg syns egentlig det er for mye (vi er ganske ferske). Om jeg skulle kjøpt en ting hadde jeg bok brukt mye mindre, men jeg gidder ikke kjøpe noe annet som aldri blir brukt for å spare penger, paraglidingturen vet jeg han kommer til å sette pris på. Jeg fikk vel for ca 600.
Pene sko... Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Ikke så mye. Et tak på et par tusen synes jeg holder i et ferskt forhold. Men nå fikk jeg armbånd i hvitt gull av henne, så da måtte jeg jo finne på noe som var minst like bra tilbake. Hadde i grunnen bare tenkt noe enkelt fra norske Jean Paul, men måtte til LV etter jeg fikk den julegaven. Med min neste kjærsete skal jeg ta det litt roligere og håpe at hun ikke setter lista høyt så tidlig. Gaver gir man etter evne. Om det er et tilbud om hjemmelaget mat og kos eller en veske fra Burberry er i prinsippet like fint.
challenger Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 1000-1500, kommer litt an på hvordan økonomien er på den tiden av året.
Strange Doll Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Vi bruker mellom 1000 og 3000 på gaver til hverandre til jul og bursdag. Spørs hva han ønsker seg og hva jeg ønsker meg. Er mer opptatt av å finne en fin gave enn at det skal koste så mye
riosoto Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 (endret) Til jul bruker vi 300-400 kr. Endret 26. juni 2016 av riosoto P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå