Gå til innhold

Mye utflod

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med mye utflod i flere år, må alltid ha på truseinnlegg.

Det er så mye at det ikke er mulig å gå uten.

Det er ikke noen spesiell vond lukt, men litt kløe og ubehag. Det kan kansje komme av at jeg bruker truseinnlegg hele tiden og det ikke får puste ordentlig der nede?

Har prøvd melkesyre greier som skal nøytalisere både piller og krem uten effekt. Har også prøvd vivag og canesten en gang også uten effekt.

Tør ikke dra til gynekolog.

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan kanskje være et tegn på at din første mensenulukstrasjon vil komme. Dersom du føler at du har behov for og bruke truseinnlegg hver dag, går det helt fint. Du burde ta kontakt med legen, slik at de kan skjekke det opp i tilfelle det kan være noe annet en normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Går du på p-piller? Legen min sa at p-piller gir økt utflod..

AnonymBruker
Skrevet

Det kan kanskje være et tegn på at din første mensenulukstrasjon vil komme. Dersom du føler at du har behov for og bruke truseinnlegg hver dag, går det helt fint. Du burde ta kontakt med legen, slik at de kan skjekke det opp i tilfelle det kan være noe annet en normalt.

Hva er mensenulukstrasjon?

Går du på p-piller? Legen min sa at p-piller gir økt utflod..

Går ikke på p-piller.

Skrevet

hva med BV? trenger ikke å lukte kraftig for å være bakteriell ubalanse... Ta en tur til legen og forklar symptomene dine, ikke sikkert legen trenger å se på deg en gang :) går så fint så!

kan godt være det er truseinleggene dine som skaper problemer ja... hva med å bytte truse oftere? bruke løsere bukser og bomulstruser pleier å hjelpe. String er :nei: i hvertfall. Prøv å sov uten truse, da får du i det minste luftet litt om natten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...