AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hvilken stilling kommer du lettest i når du har sex? Hva slags tempo må det være på pulinga? Må det være røft? Selv så digger jeg å kjøre damene i denne stillingen i linken under, er den en damene kommer i? http://www.sexinfo101.com/sp_deepstick.shtml
Cathrine88 Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Selv så digger jeg å kjøre damene i denne stillingen i linken under, er den en damene kommer i? Du får spørre damene du kjører. 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Du får spørre damene du kjører. men hva med deg cathrine88, hvilken kommer du lettest i?
Cathrine88 Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 men hva med deg cathrine88, hvilken kommer du lettest i? Beklager, men jeg leker ikke med småtasser som bruker lørdagskvelden på å lage runketråder. 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Beklager, men jeg leker ikke med småtasser som bruker lørdagskvelden på å lage runketråder. haha, jeg tipper du er en av de som aldri kommer....derfor du ikke vil si det
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Beklager, men jeg leker ikke med småtasser som bruker lørdagskvelden på å lage runketråder. Runketråd? Nå får du slutte å tulle! Åpenbart vil han ha tips til å bli en bedre "elsker".. Hvem vet, kanskje fortsatt jomfru? 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Både meg på topp mens jeg ligger over han og misjonær der jeg har beina godt trukket opp funker alltid. Den stillingen du viser til har jeg inntrykk at at mange menn liker. Jeg har aldri kommet i den stillingen, men liker den godt hvis ikke mannen er for stor. Det er en stilling der du kommer veldig dypt, derfor syns jeg det kan bli litt ubehagelig om mannen er stor.
womenwomen Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Hvilken stilling kommer du lettest i når du har sex? Hva slags tempo må det være på pulinga? Må det være røft? Selv så digger jeg å kjøre damene i denne stillingen i linken under, er den en damene kommer i? http://www.sexinfo101.com/sp_deepstick.shtml NEI NEI NEI - aldri vær røff med ei dame du ikke kjenner og som du ikke er sikker på liker nettopp det. Er en større tabbe å være røff enn å ta det ROOOOLIG og slow motion ...i sengen. Spør henne for all del på forhånd om hun vil ha det røfft - før du gjør det. Hovedregelen er at det er greit å øke tempoet litt - når det høres ut som om dama holder på å nå klimaxet sitt...da kan du kjøre mer på. Eller - ta det rolig og hold lenge... Stillinger jeg kommer lettest i er misjonæren og meg på topp.
womenwomen Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Hvilken stilling kommer du lettest i når du har sex? Hva slags tempo må det være på pulinga? Må det være røft? Selv så digger jeg å kjøre damene i denne stillingen i linken under, er den en damene kommer i? http://www.sexinfo101.com/sp_deepstick.shtml Nei - den stillinga du linket til - er utrolig slitsom og ubehagelig stilling for bena... Du skal være nokså myk i kroppen som en 11 åring - for å ikke få verkende muskler og vondt i bena av å ligge sånn over tid... Desuten kan det virke fryktelig forstyrrende mentalt når dama føler seg konstant " iaktatt og beglodd " under hele samleiet...kan tenke meg dama kan føle seg litt anstrengt i denne stillingen, og uvell...Den gir ikke rom for å virkelig slappe av og ligge behagelig. Og direkte øyenkontakt under hele seansen kan nok få dem aller mest orgasmiske kvinne - til å miste lysten på utløsning...rett og slett forde de fleste kvinner synes det er UBEHAGELIG å føle seg overvåket og beglodd under hele samleiet. Jeg hadde aldri klart å slappe av hverken mentalt eller fysisk i den stillinga. Og jeg hadde nok heller ikke akkurat sluppet meg så mye løs i den stillinga. Liker ikke at mannen rager en meter over meg og glor på meg hele tiden. Nei fysj og fysj. Selv om jeg kommer utrolig lett. Hadde jeg ALDRI kommet i den stillinga. Tror jeg...
Gjest fjosa Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Minst mulig gymnastikk, dvs misjonær. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 Desuten kan det virke fryktelig forstyrrende mentalt når dama føler seg konstant " iaktatt og beglodd " under hele samleiet...kan tenke meg dama kan føle seg litt anstrengt i denne stillingen, og uvell... Jeg har nå mest øynene lukket da jeg synes at det å se ofte kan bli forstyrrende så for meg betyr denne stillingen lite på den måten. Jeg kommer heller ikke i den stillingen, men er helt fin som en variant. Her gjelder det bakfra, gjerne liggende eller meg på topp i ulike varianter.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #14 Skrevet 29. april 2012 Når han holder et godt tak på hoftene mine og vogger meg frem og tilbake når jeg er på topp. Dette må ikke gå så veldig sent heller.
Gjest sardintroll Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 En røff og hard ridetur får meg i mål ganske raskt, en grunn til at vi pleier å vente med til slutt.
Nusseli Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Tror inte vi har mycket av de "vanliga" ställningarna... I början ger jag nog mest "instruktioner" på hur jag exakt vill ha för att komma. Brukar bara ta några minuter (eller kortare), när jag väl har fått skrika en gång så är resten av akten i prinsip som en enda orgie av orgasmer.. Då gör vi precis vad som faller lusten in. Enda anledningen till att jag tar hela och enda kommandot i början är för att komma så fort som möjligt, efter första orgasmen så slutar det ju aldrig Att suga av honom fungerar också väldigt bra, då är det inte mycket som ska till av honom efteråt.. Men det är ju inte alla som tycker om det...
violet92 Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Hvilken som helst stilling, så lenge det er oralt 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #18 Skrevet 4. mai 2012 En av mine favoritter, og jeg har ingen fysiske problemer med å slappe av i denne stillingen. Har aldri kommet i den stillingen, men kjenner veldig godt at mannen min treffer g-punktet, det er så deilig at det prikker i ansikt, hender og føtter. At jeg ikke kommer kan skyldes at jeg trenger ganske røff behandlng av g-punktet over tid for å komme vaginalt, og så lenge holder ikke mannen ut. Så jeg fikses først, og så får han ofte sin finale i denne stillingen.
^me^ Skrevet 4. mai 2012 #19 Skrevet 4. mai 2012 først en liten ridetur for å nå klimax for og så bli tatt hardt i doggy etterpå
Gjest Loverdose Skrevet 4. mai 2012 #20 Skrevet 4. mai 2012 først en liten ridetur for å nå klimax for og så bli tatt hardt i doggy etterpå Siterer denne hardt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå