AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Jeg tok en abort for 17 dager siden. Jeg sluttet å blø etter en uke, men nå de siste dagene har jeg hatt en sinnsykt ekkel "utflod" som er klumpete og rett og sett ser ut som bæsj! Det lukter "død" - helt sinnsykt ekkelt. Det kommer nesten ikke noe i truseinnlegget, er mest når jeg er på do eller skal vaske meg. Noen som vet om dette er normalt? Synes det er så sinnsykt ekkelt
DetteErMeg Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Jeg har aldri tatt abort eller vært borti lignende så kan dessverre ikke hjelpe deg der... Men jeg foreslår at du tar kontakt med fastlegen din og snakke med h*n om det, det er jo en mulighet for at det er noe galt og da er det viktig og finne ut av det og det er jo også betryggende og få bekreftet at det ikke er det hvis det er tilfelle Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Får vel gjøre det. Finner vel aldri svar på ett forum uansett :gjeiper: Har ikke vondt eller noe da, så får satse på det er normalt. Ringer på gynpol og spør i morgen om det er normalt, fastlegen min er ikke akkurat så mye hjelp å få fra. Han skulle ringe meg for å si at jeg ikke hadde Chlamydia (noe de ikke trenger å gjøre), og endte opp med å bable i 20 minutter om gudene vet hva Og gynpol er også åpent i helgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå