AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 For ca 7 år siden hadde jeg en ganske skrekkslagen time hos en øre nese hals spesialist. Husker at jeg skulle foreta en undersøkelse av øra da jeg har hatt dren og litt dårlig hørsel siden jeg var liten, spesielt på det høyre øret. Slet litt med svimmelhet den perioden og mamma sa det klart ifra til legen og at jeg skulle si ifra om det ble så ille at han måtte stoppe. Han sa han var enig i det.. Husker han holdt på og det gjorde vondt og jeg ble veldig svimmel, sa stopp flere ganger, men han bare fortsatte. Ble helt forskrekka over at han ikke hørte på meg. Etter jeg hadde vært hos han og var på flere undersøkelser av hørselen min fikk jeg beskjed om at den var blitt drastisk dårligere. De skjønte ingen ting, trudde faktisk at det var en feil. Måtte ta hørselstest to ganger for å dobbeltskjekke det. Kan det ha vært legen som ødela noe når han holdt på i øret mitt?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Jeg er hørselshemmet på begge ørene, og ingen har noen gang funnet noen fysisk grunn til det. Jeg kan huske at jeg hørte diverse lyder før på filmer og lignende, som jeg brått sluttet å høre da jeg ble en fem-seks år. På denne tiden hadde det ikke blitt oppdaget at jeg hadde nedsatt hørsel, og det er ingenting ellers jeg har opplevd som skulle hatt noen påvirkning på hørselen. Det jeg har fått vite er at det mest sannsynligvis er medfødt. Eldre utvikler jo hørselshemninger etter hvert, så jeg vil jo tro at folk som er genetisk betinget for å utvikle det gjerne kan gjøre det over tid i ung alder. For øvrig er dette bare mine teorier. Jeg ville tatt kontakt med en annen spesialist (gjerne flere) for å høre med dem om det er noe som kunne gått galt. Om han hadde gjort noe som forårsaket det, tipper jeg at man kan se det, da han måtte ha forårsaket en eller annen form for skade. Men igjen, dette er bare en av mine teorier. Så ja, ta kontakt med et par spesialister er vel mitt råd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå