Gå til innhold

Intimvoksing og herpes

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig fått påvist herpes type 2 av legen min. Etter mye tenking har jeg etterhvert funnet meg i det faktumet at det ikke er noe å gjøre noe med, får bare gjøre det beste ut av situasjonen.

Men så er det en god del småting som blir påvirket. Det faktum at jeg har barbert meg nedentil regelmessig før jeg fikk utbrudd. Nå er jeg ikke så sikker på om det er noe jeg kan gjøre lenger...? Skal jeg heller begynne å vokse meg? Kan det utløse utbrudd? Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det her lenger, er som om jeg ikke kjenner meg selv nedentil lenger.

Om det er noen med personlige erfaringer, så setter jeg pris på svar!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter at utbruddet er helt over kan du trygt fortsette å barbere deg :) Det gjør iallefall jeg, og det har ikke trigget noen utbrudd. Nå har jeg type 1 nedentil, men vil ikke tro det utgjør store forskjellen. Har aldri hatt et utbrudd (som jeg har merket) etter primærutbruddet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du nettopp har fått dette påvist så regner jeg med at du har hatt det ganske fælt i det siste, sånn var det ihvertfall for meg. Det første utbruddet var verst, og det tok en stund før kroppen tilpasset seg det hele. Men som tiden gikk ble utbruddene sjeldnere og sjeldnere for meg, og jeg barberer meg nå nedentil når det trengs uten at det gjør noe fra eller til :) Men dette kan sikkert være veldig individuelt, kanskje la området få en liten pause hvis du er litt i tvil..

Jeg skjønner ihvertfall hvordan du har det :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trigger frem utbrudd når jeg barberer meg..... Men bare når jeg har mye stress i tillegg. I perioder er det intet problem, andre ganger kan det være slik at jeg ikke kan gjøre det. Problemet er at jeg ikke på forhånd vet når det er lurt/ikke lurt å gjøre det, for det bare "popper" opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...