AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Beklager detaljer,. Men etter å ha googlet rundt i et par dager har jeg blitt så fryktelig engestelig.. Har i ca 2 uker etter endt menstruasjon, hatt slimete brun utflod (noen ganger med spor av blod), ser det hver gang jeg er på toalettet, og noen ganger kommer det utenom også. Det er ikke like mye som når jeg har mensen, men det er mer enn vanlig utflod. Det lukter ikke noe unormalt, annet enn litt blodig. Jeg har heller ikke vondt i magen. Eneste jeg har funnet ut det kan være symptomer på er livmorshalskreft.. Noen som vet? Jeg skal ringe fastlegen min på mandag, men jeg er så utrolig engstelig!!! Går ikke på ppille, (kan ikke være gravid, pga har ikke hatt sex på 2 måneder og har fått menstruasjon) hatt fast partner i 3 år..Hva kan det være Hilsen jente 22
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Beklager detaljer,. Men etter å ha googlet rundt i et par dager har jeg blitt så fryktelig engestelig.. Har i ca 2 uker etter endt menstruasjon, hatt slimete brun utflod (noen ganger med spor av blod), ser det hver gang jeg er på toalettet, og noen ganger kommer det utenom også. Det er ikke like mye som når jeg har mensen, men det er mer enn vanlig utflod. Det lukter ikke noe unormalt, annet enn litt blodig. Jeg har heller ikke vondt i magen. Eneste jeg har funnet ut det kan være symptomer på er livmorshalskreft.. Noen som vet? Jeg skal ringe fastlegen min på mandag, men jeg er så utrolig engstelig!!! Går ikke på ppille, (kan ikke være gravid, pga har ikke hatt sex på 2 måneder og har fått menstruasjon) hatt fast partner i 3 år..Hva kan det være Hilsen jente 22 Urinveisinfeksjon?
nabie Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Kan også være uvi ^^ men best å få sjekket det hos gyn tror jeg
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Urinveisinfeksjon? Jeg vil legge til at mitt beste tips er at du slutter med å se etter hva det kan være symptomer på. Slutt med google, slå det helt av. Pust dypt med magen, slapp av, len deg tilbake, og ring legen din på mandag. Ja, jeg vet det er enkelt å si det. Grunnen til at jeg sier det er at jeg vil ikke at du skal bli som meg...... 1
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Beklager detaljer,. Men etter å ha googlet rundt i et par dager har jeg blitt så fryktelig engestelig.. Har i ca 2 uker etter endt menstruasjon, hatt slimete brun utflod (noen ganger med spor av blod), ser det hver gang jeg er på toalettet, og noen ganger kommer det utenom også. Det er ikke like mye som når jeg har mensen, men det er mer enn vanlig utflod. Det lukter ikke noe unormalt, annet enn litt blodig. Jeg har heller ikke vondt i magen. Eneste jeg har funnet ut det kan være symptomer på er livmorshalskreft.. Noen som vet? Jeg skal ringe fastlegen min på mandag, men jeg er så utrolig engstelig!!! Går ikke på ppille, (kan ikke være gravid, pga har ikke hatt sex på 2 måneder og har fått menstruasjon) hatt fast partner i 3 år..Hva kan det være Hilsen jente 22 Jeg hadde d sånn fra den høsten jeg fylte 30 og i nesten et år framover UTEN menstruasjon og var til lege for å til og med få sjekka stoffskiftet. Ikke var jeg gravid heller. Jeg har siden da hatt uregelmessigheter. Kan d være noe lignende med deg? Håper du får svar på d du lurer på, og lykke til
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Jeg hadde d sånn fra den høsten jeg fylte 30 og i nesten et år framover UTEN menstruasjon og var til lege for å til og med få sjekka stoffskiftet. Ikke var jeg gravid heller. Jeg har siden da hatt uregelmessigheter. Kan d være noe lignende med deg? Håper du får svar på d du lurer på, og lykke til Må i tillegg si at jeg er 46 i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå