AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Eller er det naturlig som er best? Hva foretrekker du? Lurer litt på å ta silikon, men er redd for å miste følelsen i nipplene og at de skal bli altfor harde å ta på - at du kjenner silikonklumpen liksom..
Gjest Martin Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Silkon er motbydelig. Naturlig er uansett, hengepupper etc, LANGT å foretrekke. 3
blomsterkvasten Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Silikon kan være en bra greie (for de som er totalt flatbrystet), men blir det for stort og unaturlig er det bare ekkelt. Dessuten, det er IKKE pent å ha en brystvorte som etter å ha fått satt inn litt silikon i puppa er nærmere halsen enn navelen. Og til de som lurer : Runde pupper er verken fint eller ser naturlig ut 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Nå har jeg og flere av mine venninner silikon. Ja første året er de harde og mer runde, men de blir raskt mykere og får naturlige fine former. Jeg fikk mye mer følelse i brystvortene jeg da, så jeg elsker silikon puppene mine. Og ingen mann som ser mine pupper vil tro det er silikon. Nå har jeg og mine venninner hatt de noen år, men det er vel oftere at mannen ikke kjenner at vi har silikon, enn at de klarer å gjette det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Naturlig er å foretrekke, men silikon er også helt greit. Det viktigste er at hun er fortrolig med puppene sine.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Naturlig er å foretrekke, men silikon er også helt greit. Det viktigste er at hun er fortrolig med puppene sine. Fortrolig med puppene? 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Fortrolig med puppene? Ja! Som i "komfortabel" med. Du vet kanskje ikke hva order fortrolig betyr? http://no.thefreedictionary.com/fortrolig 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå