Gå til innhold

Tenner dere på silikon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det naturlig som er best? Hva foretrekker du? Lurer litt på å ta silikon, men er redd for å miste følelsen i nipplene og at de skal bli altfor harde å ta på - at du kjenner silikonklumpen liksom..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig!! Silikon er turnoff.

• Liker 3
Gjest Martin
Skrevet

Silkon er motbydelig. Naturlig er uansett, hengepupper etc, LANGT å foretrekke.

• Liker 3
Skrevet

Silikon kan være en bra greie (for de som er totalt flatbrystet), men blir det for stort og unaturlig er det bare ekkelt. Dessuten, det er IKKE pent å ha en brystvorte som etter å ha fått satt inn litt silikon i puppa er nærmere halsen enn navelen. Og til de som lurer : Runde pupper er verken fint eller ser naturlig ut :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg og flere av mine venninner silikon. Ja første året er de harde og mer runde, men de blir raskt mykere og får naturlige fine former. Jeg fikk mye mer følelse i brystvortene jeg da, så jeg elsker silikon puppene mine. Og ingen mann som ser mine pupper vil tro det er silikon.

Nå har jeg og mine venninner hatt de noen år, men det er vel oftere at mannen ikke kjenner at vi har silikon, enn at de klarer å gjette det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig er å foretrekke, men silikon er også helt greit. Det viktigste er at hun er fortrolig med puppene sine.

AnonymBruker
Skrevet

Naturlig er å foretrekke, men silikon er også helt greit. Det viktigste er at hun er fortrolig med puppene sine.

Fortrolig med puppene? :klo:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...