Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Det går seg nok til. Siste nye er at postafenen (kvalmestillende) gir meg kvalme og brekninger. :forvirret: Like greit å kutte den og fortsette med bare afipran, og diskutere gradert SM med legen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dæven, du HAR falt ut av mine innlegg! Har ikke engang fått med meg nyheten! Gratulerer, selv om formen ikke er god. Håper virkelig du får det bedre etterhvert.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter. Skal til ny vurdering hos legen i morgen. Er ikke mye bedre. Mistenker at medisinen sløver meg ned, men heller det enn kvalme hele døgnet og oppkast. Håper på å gå ut i gradert stilling, så får jeg brukt restarbeidsevnen, som det så fint heter. Forhåpentligvis uten å gå på en karamell. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe, med hyperemesis?? :overrasket:

Nei, du gale dame. Hold deg i ro. Restarbeidsevne er sterkt oppskrytt. Skulle ønske noen hadde sparket meg i ræva og tvangssykemeldt meg i forrige svangerskap :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dop og prøve 40%. Dvs mindre enn 4 timer dagen, og ca 2-2,5 timer i aktiv jobb. Satser på at det går. Skal få meg time hos kiro eller manuellterapeut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare 40%. Med dop i lomma (les: afipran) går det nok bra. Skal bli godt å ikke visne hen hjemme heller. Så gjenstår det å finne en kiropraktor eller manuellterapeut som vil behandle rygg og bekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er kjedelig, men 40% blir nok bra. Da rekker jeg hjem for å sove litt før gutten kommer hjem. Da kan jeg ha litt overskudd til å være mamma for han også. Det er det aller viktigste! Må si at mannen har vært enestående da. Han har tatt gutten hver morgen, hele uka i mange, mange uker! Han er sliten han også, selvsagt, men lar meg sove fordi han vet jeg har behov for det. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal krype til korset (les: til legen) 6 timer på jobb, fordelt på to dager, har gitt meg en hvilepuls på nær 100. Men nå har jeg prøvd, og vet det ikke funker. Heller det enn å lure på hva jeg kunne klart. Faktum er at jeg ikke klarer ivareta de som ringer inn. Dagen starter med busstur, som gir meg bilsyke, så er jeg så omtåket at jeg ikke får med meg hva folk sier, om natta våkner jeg mange ganger og blir liggende våken etter noen av oppvåkningene. Har hatt dårlig samvittighet for alt og alle, men nå orker jeg ikke det mer. Nå kan jeg slå meg til ro med at kroppen virkelig IKKE vil, og jeg kan være sykmeldt med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...