Saeria Skrevet 22. september 2011 Forfatter #12101 Del Skrevet 22. september 2011 Det går seg nok til. Siste nye er at postafenen (kvalmestillende) gir meg kvalme og brekninger. Like greit å kutte den og fortsette med bare afipran, og diskutere gradert SM med legen på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 22. september 2011 #12102 Del Skrevet 22. september 2011 Dæven, du HAR falt ut av mine innlegg! Har ikke engang fått med meg nyheten! Gratulerer, selv om formen ikke er god. Håper virkelig du får det bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. september 2011 #12103 Del Skrevet 25. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. september 2011 Forfatter #12104 Del Skrevet 25. september 2011 Takk, jenter. Skal til ny vurdering hos legen i morgen. Er ikke mye bedre. Mistenker at medisinen sløver meg ned, men heller det enn kvalme hele døgnet og oppkast. Håper på å gå ut i gradert stilling, så får jeg brukt restarbeidsevnen, som det så fint heter. Forhåpentligvis uten å gå på en karamell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 25. september 2011 #12105 Del Skrevet 25. september 2011 Jobbe, med hyperemesis?? Nei, du gale dame. Hold deg i ro. Restarbeidsevne er sterkt oppskrytt. Skulle ønske noen hadde sparket meg i ræva og tvangssykemeldt meg i forrige svangerskap . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. september 2011 #12106 Del Skrevet 25. september 2011 Hør på lille katt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. september 2011 #12107 Del Skrevet 26. september 2011 Enig med lille katt, dette er ikke tiden for å presse seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. september 2011 #12108 Del Skrevet 26. september 2011 Enig med lille katt. Formen din er viktigere enn jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. september 2011 Forfatter #12109 Del Skrevet 26. september 2011 Dop og prøve 40%. Dvs mindre enn 4 timer dagen, og ca 2-2,5 timer i aktiv jobb. Satser på at det går. Skal få meg time hos kiro eller manuellterapeut også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. september 2011 #12110 Del Skrevet 26. september 2011 Jaja, det er jo du som kjenner deg best Jeg synes bare det hørtes ambisiøst ut, men jeg håper det går for din del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. september 2011 Forfatter #12111 Del Skrevet 26. september 2011 Blir bare 40%. Med dop i lomma (les: afipran) går det nok bra. Skal bli godt å ikke visne hen hjemme heller. Så gjenstår det å finne en kiropraktor eller manuellterapeut som vil behandle rygg og bekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. september 2011 #12112 Del Skrevet 26. september 2011 Bare du ikke sliter deg helt ut Skjønner godt du vil jobbe litt, det er jammen kjedelig å traske hjemme også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. september 2011 Forfatter #12113 Del Skrevet 26. september 2011 Nei, jeg gidder ikke gå på en ny smell etter å ha vært "flink pike". Så vi prøver forsiktig og ber om litt tilrettelegging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. september 2011 #12114 Del Skrevet 26. september 2011 Håper det holder med så "lite" jobbing, vet hvordan det er å gå hjemme fordi man ikke kan jobbe. KJEDELIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. september 2011 Forfatter #12115 Del Skrevet 26. september 2011 Ja, det er kjedelig, men 40% blir nok bra. Da rekker jeg hjem for å sove litt før gutten kommer hjem. Da kan jeg ha litt overskudd til å være mamma for han også. Det er det aller viktigste! Må si at mannen har vært enestående da. Han har tatt gutten hver morgen, hele uka i mange, mange uker! Han er sliten han også, selvsagt, men lar meg sove fordi han vet jeg har behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. september 2011 #12116 Del Skrevet 27. september 2011 Ta vare på deg selv, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. september 2011 Forfatter #12117 Del Skrevet 27. september 2011 Det skal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. september 2011 #12118 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan går det nå etter å ha prøvd å jobbe 40%??? *tenker masse på deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. september 2011 Forfatter #12119 Del Skrevet 28. september 2011 Skal krype til korset (les: til legen) 6 timer på jobb, fordelt på to dager, har gitt meg en hvilepuls på nær 100. Men nå har jeg prøvd, og vet det ikke funker. Heller det enn å lure på hva jeg kunne klart. Faktum er at jeg ikke klarer ivareta de som ringer inn. Dagen starter med busstur, som gir meg bilsyke, så er jeg så omtåket at jeg ikke får med meg hva folk sier, om natta våkner jeg mange ganger og blir liggende våken etter noen av oppvåkningene. Har hatt dårlig samvittighet for alt og alle, men nå orker jeg ikke det mer. Nå kan jeg slå meg til ro med at kroppen virkelig IKKE vil, og jeg kan være sykmeldt med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. september 2011 #12120 Del Skrevet 28. september 2011 Bra du hører på det kroppen forteller deg. Men skjønner at du ville prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå