Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Men du bruker menskopp, gjør du ikke? Jeg har lest at om man får store smerter av tampong (og det gjør jeg), så kan det være like ille med menskopp.

Nei, jeg har ikke engang vurdert å teste ut menskopp, har hatt tøybind i noen år, men aldri menskopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

*minner* :)

I går sovnet morfar stille inn på sykehjemmet. 98 år gammel, og mett av alder og år. Veldig dement og bare 40 kilo skinn og bein. Da var det nok godt å få endelig hvile. Hvil i fred morfar. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*minner* :)

I går sovnet morfar stille inn på sykehjemmet. 98 år gammel, og mett av alder og år. Veldig dement og bare 40 kilo skinn og bein. Da var det nok godt å få endelig hvile. Hvil i fred morfar. :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere. :klem:

Jeg er i grunnen ikke så veldig trist. Klart det er rart han er borte, men han har vært klar for det selv,lenge. Det er lenge siden han omtrent sluttet å spise og drikke, og han har i grunnen ønsket seg hjem til sin kone. Så da er det godt at han endelig fikk slippe taket med sin ene datter og en sykepleier tilstede.

Så over til gode nyheter. G er omtrent ute av bleiene. Han har på ved soving, men ellers er han uten. Han sier stort sett i fra selv, var så flink når vi kjørte hjem i går og sa at han måtte tisse og vi måtte stoppe bilen.

Noe uhell har det vært. Når han er for travelt opptatt at han helt glemmer å si fra før det er for sent, men sånn er det jo med større unger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Merker at dagene her har vært for korte til egen bok...Er jobb, gutten, rydde, vaske, strikke, sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite med tid her også, blir ennå mindre neste uke når Vesla begynner i barnehagen. Samtidig som det nok blir bra for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er fantastisk at han har det så bra!

Takk, Nótt, og tusen takk for den superkule hatten. Den er bittelitt stor enda, men han kommer til å se råkul ut i den, enten han er 2 eller 3 eller 4 år... Woodland er jo bare så lekkert. Vesla har GOD smak! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...