Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Joda, prøven gikk greit. Skrev fem sider til tre spørsmål. Måtte tegne strukturmodellen til noen alkaner, alkener og alkyner, alkoholer og en karboksylsyre.

På vei hjem kom jeg på at jeg glemte å nevne at en trenger 20 aminosyrer, og at kroppen bare lager 12. Det var ikke spurt direkte etter det, men jeg er jo ute etter 6'eren. ;) Så da røk vel den, men får gjøre det godt igjen neste gang. Da blir det elektrisitet.

Ellers skal jeg lese hele helgen på to prøver. En i historie og en i biologi.

Sitter og venter på pengene også. Må kjøpe treningsbukser, sportsbh'er og en treningstopp. Har planer om å begynne å trene noen dager i uka. Hadde ikke hatt vondt av det. Dessuten er jeg drittlei av å gi klærne mine til søstera mi. :ler:

Men det er rart med det. Noen dager er jeg kjempemotivert til å begynne å trene, andre dager eier jeg ikke motivasjon. Men det er vel ganske normalt. Vil bare ha min gamle fasong tilbake, og overskudd i hverdagen. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så var det helg igjen da. Eller helg og helg...

Jeg har tre prøver og en stoooor innlevering i neste uke, så her må det i grunnen leses. Skal møte ei i klassen i morgen for å lese historie. hun bor rett nedenfor meg, så det er ikke lange stykket å gå. ;)

Innleveringen skal jeg skrive i fritimene på tirsdag. Da har jeg god tid, og kan konsentrere meg om det. Dessuten er det kjekkere å ta det på skolen enn hjemme på fritida. ;)

Ellers skjer det ikke stort. Ukene går ganske fort...I slutten på februar er det vinterferie. Det er jo ikke så lenge til.

Neste uke bærer det dessuten av sted på utdanningsmesse. Håper det er mange spennende stands der, og masse nyttig info å få. :)

Men før all lesingen, skal jeg kose meg med lørdagen..Må bare vaske litt klær først. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for lykkeønskninger... :klem:

Her er i grunnen alt vel. Ikke så grådig lenge til jeg skal til hu i klassen for å lese, men før den tid skal jeg kose meg med hvertfall et stykke summer pudding! :D

Fikk kompetansebeviset for de to fagene jeg tok på et halvt år i går. Det må taes godt vare på, siden jeg skal sende en kopi av det til min gamle vgs. til sommern. Må få det andre kompetansebevise (det for dette semesteret) før jeg sender det av gårde. Må jo få alle karakterene på vitnemålet. ;)

Nei...finne summer pudding. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj! Er blitt syk..Hater å være syk! :(

Halsen er dritvond, hodet er et eneste stort vakuum, og jeg føler meg uggen. Holder på å lage meg kako. Skal drikke en kopp før jeg kler på meg, og tusler rett nedom på apoteket for å få hostesaft...og nesespray.

Jaja...bedre at jeg er syk nå, enn når jeg skal være på skolen. Er greit å ikke gå glipp av noe.

Kos dere i helgen folkens. Her blir det nok høy kakoføring, mat med hvitløk og masse te og selvmedlidenhet på sofaen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Saeria :( , håper det går fort over igjen, synes snart halve norges befolkning er forkjølet...Gjorde heldigvis unna det i jula :sjarmor::ler:

Du får krype under dyna og ta deg en god kopp varm te :-)

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna:

Nå er jeg driiiiitlei av å være syk! Den hersens nesa renner, kiler, svir og plager meg hele forbanna tiden. Halsen er full av slim som IKKE løsner før en hoster så hardt at en ender opp med noe som føles som store sår i halsel. I går kasta jeg opp også fordi jeg var så tett i halsen pg nesen at jeg nesten ikke fikk puste. :grine:

Hadde de planene om å gå til første historietime i dag for å få vite hvem jeg er på gruppe med, og hvilken oppgave vi skulle få, men det ville ikke kroppen min. Fikk info på tekstmelding, og heldigvis er jeg på gruppe med en jeg virkelig liker å jobbe med + en til. Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk begynt med dem i dag. Vet jeg ikke trenger å ha det, men har det alikevel.

Jeg fryser, er for varm..bruker opp en pakke kleenex på et blunk, jeg har mensen... AAAAARRRG! HAdde det ikke ært for at jeg skulle ha mensen uka som var, så hadde jeg sikkert ikke blitt så dårlig...Hater mensen og svekket immunforsvar akkurat nå.

Heldigvis er mannen min søt, og oppvarter meg og pleier og gjør alt han kan for at jeg skal føle meg litt bedre... Ikke rart jeg elsker han. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...