Bokalven Skrevet 24. desember 2004 #2281 Del Skrevet 24. desember 2004 Nå var det vel strengt tatt jul for noen dager siden, men siden nordmenn nå feirer den 24., så... http://home.no.net/dreaming/jul2004/KG_julen04.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. desember 2004 Forfatter #2282 Del Skrevet 24. desember 2004 :D Og god jul til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. desember 2004 #2283 Del Skrevet 25. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #2284 Del Skrevet 27. desember 2004 Bare en liten tur innom. Hadde en kjempekoselig julaften, og fikk masse fint. :D Fra mannen og pusen fikk jeg fine klokken fra Mango, Chicago DVD, Parfyme og bodylotion og Nemis "Alle rare dagene". :D Fra andre fikk jeg: Fine genseren, poncho, bukse, bilde av tantebarn, stringtruse, parfyme og bodylotion, og gavekort, ullabber. Felles fikk vi: Pizzabakesten, sengetøy, spill (norgesspillet og glassjakk/backgammon og dam), godis, og bok. Snart er det januarsalg, og da skal Saeria shoppe litt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. desember 2004 #2285 Del Skrevet 28. desember 2004 Bare titter innom for å ønske deg en fortsatt god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. desember 2004 #2286 Del Skrevet 29. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. desember 2004 #2287 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei! Koslig at du stikker innom dagboka/ bøkene mine!!! Er ikke mye innom der selv om dagen.. Ha en fortsatt fin jule helg og ikke minst et kjempe godt nytt år!!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. desember 2004 #2288 Del Skrevet 30. desember 2004 Savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #2289 Del Skrevet 30. desember 2004 Her er jeg igjen! :D Var i byen går og prøvde å bytte buksa jeg fikk til jul. Ikke noe problem å få byttet, men de hadde ingenting som passet. Fant noen skikkelig fine Fornarina og Lee jeans til halv og under halv pris, men enten var de tre nummer for små, eller tre for store. :-? Kom ut med en tilgodelapp. Da hadde jeg prøvd mellom 8 og 10 bukser. Ellers har jeg sjekka opptakskravet til dyrepleie. Kravet i fjor var 5,6. Dette studieåret har det økt til over 6! :o Trygt å si at jeg omtrent kan drite og dra i å komme inn. Skal søke alikevel da, men jeg er seriøst nødt å se meg om etter andre muligheter. LItt kjipern, men ting ordner seg vel. Ellers har husleien økt igjen, og nå skal vi betale 4800 kroner for å bo i det hølet vi bor i. Hadde husverten gjort noe med huset, men neida. Må nok regne med at alt går til hytten, reiser og annet kos for gribbene. til dem! Så her sitter jeg igjen da. Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Godt det skal være utdanningsmesse i Bergen i januar. Trenger litt input. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. desember 2004 #2290 Del Skrevet 30. desember 2004 Ellers har jeg sjekka opptakskravet til dyrepleie. Kravet i fjor var 5,6. Dette studieåret har det økt til over 6! :o Trygt å si at jeg omtrent kan drite og dra i å komme inn. Skal søke alikevel da, men jeg er seriøst nødt å se meg om etter andre muligheter. LItt kjipern, men ting ordner seg vel. Regner med at det er på førsteinntaket. Husk at du også får noe alderspoeng og greier. Ikke gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #2291 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg kommer meg nok ikke over 6, medregnet alle de poengene jeg kan få, men skal søke for det. Dessuten er det bare 14 plasser, hvorav 2-3 er forbeholdt søkere under 21. Det er 2000 søker ca. hvert år, så da regner jeg ikke med at det blir flere opptak. Men, men. Jeg blir vel noe når jeg blir stor. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 30. desember 2004 #2292 Del Skrevet 30. desember 2004 Synd det er så høy poenggrense for å komme inn der. Du får tenke deg godt om og finne ut av hva annet du kan tenke deg. Du er da ung ennå og livet er langt, så god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. desember 2004 #2293 Del Skrevet 31. desember 2004 Kos deg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2004 Forfatter #2294 Del Skrevet 31. desember 2004 Jo, her skal det tenkes. Greit å ha alternativer. Men før den tid så får jeg heller tenke på å gjøre det bra på skolen. Og til alle besøkende: Ha en strålende dag i dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. desember 2004 #2295 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg kommer meg nok ikke over 6, medregnet alle de poengene jeg kan få, men skal søke for det. Dessuten er det bare 14 plasser, hvorav 2-3 er forbeholdt søkere under 21. Det er 2000 søker ca. hvert år, så da regner jeg ikke med at det blir flere opptak. Kan være noen takker nei til plassen, og da blir det på en måte "nytt" opptak, dvs man tar inn folk fra ventelisten. Jeg krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 31. desember 2004 #2296 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg krysser også fingrene for deg og i tillegg vil jeg ønske deg og dine en riktig fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2004 Forfatter #2297 Del Skrevet 31. desember 2004 Vel, den tid den sorg. Kos dere i kveld jenter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. januar 2005 #2298 Del Skrevet 1. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #2299 Del Skrevet 2. januar 2005 lunacia: Ja, så er det søndag. I morgen er siste fridagen, og så er det tilbake til skolen. Lurer på hvor mye jeg får i lån dette semesteret. Regner med at jeg må jobbe ved siden av denne våren, så får håpe jeg får arbeid. Jeg har jo forsåvidt arbeidsgiver, men det hadde vært ok med noe annet enn vasking. Til sommeren bør jeg hvertfall ha funnet noe annet. Orker ikke enda en vaskesommer. Vil gjøre noe annet. I slutten av uka som kommer skal vi ha matteprøve også. Jeg bare vet at den kommer til å gå skitt. Sannsynslighetsregning er ikke helt min ting, men jeg kan sikkert joine en lesegruppe og lære mer sammen med de før prøven. I morgen har jeg planer om å bruke gavekort på salg. Fikk nemlig to stykker, og håper jeg kan finne noe fint. Ellers er jeg totalt blakk, så jeg håper det ligger penger og venter på meg på skolen på tirsdag. Håper det nye året blir bra, uansett hva det måtte bringe. Ha en fin søndag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. januar 2005 #2300 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvordan var første skoledag???? Begynner egentlig først på torsdag, men så er vi så heldige å skal ha eksamen i morgen onsdag. Gleder meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå