Lythande Skrevet 20. desember 2004 #2261 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. desember 2004 #2262 Del Skrevet 20. desember 2004 Gratulerer med flotte karakterer, vennen! Og jeg skjønner du synes det var ekkelt med de telefonene. tok du vare på meldingen på telefonen? Det er bevis, nemlig... Har vært borti lignende saker da jeg jobbet i politiet. Verden er syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #2263 Del Skrevet 21. desember 2004 Ja tok vare på den ekle meldingen, og svaret jeg sendte. Første kvelden når alt hadde roet seg, slo det meg ikke at kvinnemennesket skulle ringe to dager etter. :-? Men i går tenkte jeg med meg selv, at pokker ta. Dette skal jeg ha som bevis. Dessuten så er det ikke så vanskelig å finne ut hvor mange ganger hun har ringt heller. telenor har jo kontroll på det. Håper bare at politiet ikke tror jeg er hysterisk og paranoid. :oops: Jeg vil bare ikke at noen skal ødelegge jula mi. Vet at det er litt kjipt å anmelde noen rett før jul, men det er kjipt å oppleve dette også. Selv om mobilen er registrert i Nordland fylke, trenger ikke dama bo der. Det er dessuten alltid noen raringer der ute. Kvir meg alikevel til å gå til politiet. Men har ikke lyst å se meg over skulderen i tilfelle det skulle komme ei gal kjerring etter meg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2004 #2264 Del Skrevet 21. desember 2004 Skjønner deg godt, vennen. Og når folk oppfører seg på den måten, som er helt uakseptabel, fortjener de ikke annet enn å bli anmeldt. De må ta konsekvensen av sine handlinger! Ikke la dem slippe unna med dette, da vet man ikke hvem de plager neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #2265 Del Skrevet 21. desember 2004 Snakket med politiet, og de fant ut at nr. tilhørte en ung gutt. De forsøkte å ringe, men kom bare til telefonsvareren. De søkte opp hun de antok var moren og prøvde hennes numre. Intet svar. Politimannen antok at de var mora som drev på med ett eller annet, og at hun ikke trodde meg når jeg sa hun ringte feil. Hvis hun fortsatte gjennom jula, skulle jeg gi henne beskjed om at jeg kom til å anmelde henne, og at jeg visste hvem jeg skulle anmelde. Jeg kunne da bare komme ned til politiet igjen og de ville på ny forsøke å oppnå kontakt med henne for å finne ut hva det er. Hvis hun ikke da er grei, så blir det anmeldelse. Letta over at jeg ble tatt på alvor, selv om hun ikke har kommet med trusler. *puh* Tusen takk for klem og støtte Lythande og lunacia. Godt at jeg har dere jeg kan lufte ting for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. desember 2004 #2266 Del Skrevet 22. desember 2004 Så bra at politiet tok deg så på alvor, skjønner at du er lettet nå. Ellers vil jeg ønske deg en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. desember 2004 #2267 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er ikke overrasket over at de tok deg på alvor. Men det er klart det føles bra når de gjør det. Håper ikke hun plager deg noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #2268 Del Skrevet 22. desember 2004 Håper jeg også, men om hun gjør det så vet jeg hva hun heter. Da kan jeg hvertfall si ordentlig hei til henne. Da får jeg kanskje oppmerksomheten lenge nok til å forklare henne at hun bør tro meg når jeg sier hun har ringt feil. Ellers er planen i dag å lage mere risboller (med lys sjokkis til mannen), gi noen til de som driver butikken, vaske mere klær, bære ned en del av gavene til svigermor sånn at vi slipper å dra med oss så mye i morra, dele ut gaver til to av kompisene til mannen sånn at de ikke glemmer dem, men først bærer det av sted til en god dusj med påfølgende kroppsstell for meg selv. Må jo ta litt vare på sæ sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 22. desember 2004 #2269 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er veldig viktig å ta vare på sæ sjæl, skal ha en sånn dag i morgen FØR vi skal handle mat. Jeg må fortelle deg en hemmelighet; jeg har nå fått de første utkastene til brudekjolen min av designeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #2270 Del Skrevet 22. desember 2004 *ja, her må det fortelles* Så nettopp netcoms julereklame. Med full "tre nøtter til askepottmusikk". Er bare såååå klar for jul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. desember 2004 #2271 Del Skrevet 23. desember 2004 Vi skal handle litt mat etter at jeg har vært på jobb, vi. Jeg har funnet julebrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 23. desember 2004 #2272 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #2273 Del Skrevet 23. desember 2004 Takker for hilsener. Koselig med besøk. Så gøy at du har funnet julebrus. Jeg sendte mannen ut på jakt i går, og heldigvis fant han. HAnsa julebrus er hva denne jenta skal ha. Nå sitter Tito (katten vår) og er dritsur på meg. Jeg skjønner han godt. Jeg har nemlig bada han. Han trenger det et par ganger i året. Og i dag var dagen. Han skal nemlig på besøk til svigers i morge, og det er greit at han er litt fin. Dessuten begynte pelsen på ryggen å bli ekkel. :-? Så da får han bare være sur, da. Det er da i det minste godt og varmt inne, så han tørker fort. Ønsker dere alle en riktig god jul! :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. desember 2004 #2274 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvordan er Hansa julebrus, da? Ikke rød vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. desember 2004 #2275 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei Saeria! Her i gården er det nybadet hund som gjelder. Han blir ikke sur av å bli badet, men derimot skrekkslagen. Han er fortsatt litt redd for mamma! :o Men er det jul, så er det jul! Han får en liten pakke av T og meg med noen ben å knaske på i morgen, så da får vi håpe alt av hundesjampo og farlig dusj er glemt! Ha en koselig julefeiring med Tito, samboer og svigerfamilie! Tipper du gleder deg nå? Det gjør hvertfall jeg! Jeg blir nesten som barn igjen på denne tiden av året, og gleder meg til alt fra Tre Nøtter og Grevinnen og hovmesteren, til kirkegang, julemiddag, juletregang og pakkeåpning.... Det var vel nok om meg! :oops: Håper å se deg på kg etter/i julen! Takk for alle oppmuntrende og positive hilsener i året som gikk!! Du er en ! -klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #2276 Del Skrevet 23. desember 2004 Pussig nok så var ikke pusen sur særlig lenge. Før jeg visste ordet av det hadde jeg han brummende på fanget. Gleder meg til jul nå ja, Popelka. Skal til svigers i kveld for å pynte treet. Skal bli kos. Og vi preikes nok på KG etter jul, Popelka. Du er forresten en liten selv. Lunacia: Julebrusen er rød, ja. :D Må være rød. Atter en gang. Kose dere i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. desember 2004 #2277 Del Skrevet 23. desember 2004 Lunacia: Julebrusen er rød, ja. :D Må være rød. Nei! Det er helt feil! Rød julebrus = eventyrbrus i forkledning. Ordentlig julebrus er bruuuuun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #2278 Del Skrevet 23. desember 2004 Og Nordlandsbryggeriets eventyrbrus var verdens beste. :D Brun julebrus har jeg aldri smakt. Hva smaker den? Og forresten: God jul alle sammen! :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. desember 2004 Forfatter #2279 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er juuuuuul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. desember 2004 #2280 Del Skrevet 24. desember 2004 Og Nordlandsbryggeriets eventyrbrus var verdens beste. :D Brun julebrus har jeg aldri smakt. Hva smaker den? Den smaker jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå