Lythande Skrevet 17. oktober 2004 #2181 Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk, takk - det ser ytterst lovende ut - har 3 og 1/2 side og oppgaven skal være på ca 4 sider - så jeg gir meg nok snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 18. oktober 2004 #2182 Del Skrevet 18. oktober 2004 Bare innom med en liten . Håper du har en strålende kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2004 #2183 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Takk for den oppmutrende hilsen i dagboka mi :kysse: Det varmet en gammel sjel Ser du har prøver og innleveringer.. Må nesten spørre hva slags skole du går på... Ønsker deg en fin tirsdag! Klem Becca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #2184 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lille Saeria tar opp igjen 5 fag fra videregående. 3 over et år og to på et halvt. Skal ta opp 1 fag til på et halvt år etter jul. Må ha veldig goooode karakterer for å søke og komme inn på dyrepleielinja. Og om mine ord varmet..så var det bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. oktober 2004 #2185 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei Saeria - saa flink du er! Matte er en gammel fiende av meg, og jeg maatte repetere en del i forbindelse med testen jeg tok paa jobben, men det gikk heldigvis greit (med matten altsaa, vet fremdeles ikke hvordan det gikk med testen!) Ha en fin dag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2004 #2186 Del Skrevet 20. oktober 2004 Heia! Dyrepeier.. Det hørtes ut som en veldig koselig jobb *drømme drømme* Hørtes ikke fullt så koselig ut å måtte ha veldig gode karakterer, men... Skulle egnetllig bare innom for å ønkse deg en fin dag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #2187 Del Skrevet 20. oktober 2004 :oops: Om jeg er så flink, får vel tiden vise. Matte var en gammel fiende av meg også, men nå skjønner jeg faktisk hva det går i. For aller første gang! Er så stolt! :oops: Skal lese og regne til matteprlven i morgen. Merker at jeg begynner å bli dårlig også, så jeg gikk tidlig hjem fra skolen i dag. Prøven i morgen er viktig. Den kan påvirke terminkarakteren min veldig. Aller helst merker jeg at kroppen min har lyst å sove. Med de prøvene og innlevering så er jeg litt sliten. Dessuten ble vi over 30 min forsinka med prøven. Datasystemet på skolen ville ikke samarbeide. alt hang seg. Læreren var stressa, vi var stressa, og systemansvarlig var enda mer stressa. Det hele endte med at vi måtte gå til en annen skole (den andre læreren vår jobber på) for å ta prøven. Den skolen vi var på er gamleskolen til samboeren min. Siden den er bygd på gammel sjøbunn så er gulver og alt skjevt. Merka det godt når vi satt ved datamaskinene vi skulle bruke under prøven. :-? Nei..Må komme meg på posten.Nemibok og kalender venter på meg! Så bærer det hjem til mattebøkene, som tro det eller ei, faktisk er litt gøye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. oktober 2004 #2188 Del Skrevet 20. oktober 2004 Lykke til med prøver og innleveringer! Vet hvordan /det/ er! :-? Ellers, jeg vil nå mye heller ha katt enn hund, jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 21. oktober 2004 #2189 Del Skrevet 21. oktober 2004 Bare innom med en liten før jeg løper videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. oktober 2004 #2190 Del Skrevet 22. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #2191 Del Skrevet 23. oktober 2004 Syyyk! :evil: Kjempetett i nesa. Ondt i halsen...Sitter og hører på Manson og furter litt fordi det passer meg dårlig å bli syk nå. Men, men.... Overlever sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. oktober 2004 #2192 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du får ha god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 25. oktober 2004 #2193 Del Skrevet 25. oktober 2004 God bedring - håper ikke du er syk så altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. oktober 2004 #2194 Del Skrevet 30. oktober 2004 God bedring :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. oktober 2004 #2195 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bli frisk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter #2196 Del Skrevet 30. oktober 2004 Heisann! Tusen takk for alle ønsker om bedre helse! :D Jeg er fremdeles forkjøla, men halsen min har det ettersigende mye bedre. Skal skrive oppgave i helga, og neste uke byr på innlevering av oppgave og heldagsprøve. :-? Ellers blir det å prøve å finne litt tid til å kose seg med mannen. Ser han jo ikke så mye i ukedagene i og med at jeg er sent hjemme, han har fotballtrening og styrketrening. Selv vurderer jeg faktisk å begynne å trene styrke og kondisjon/koordinasjon selv. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, i og med at jeg ikke er den typen som renner dørene til treningssentrene ned. :oops: Jeg har alltid følt at det er et sted hvor en blir målt opp og ned og vurdert frem og tilbake, og det er noe jeg overhodet ikke liker. Men jeg er også en person som har en tendens til å gjøre ting på trass. Jeg slutta å røyke delvis på trass, fordi jeg skulle ikke være dårligere enn samboeren min. Nå vurderer jeg trening, delvis for å utvide horisonten og delvis for ikke å være dårligere enn samboeren min. :oops: Ja, jeg vet jeg er rar. Har funnet meg et treningssenter. Det ligger rett ved der jeg bor. Hun som tok meg i mot på senteret når jeg stakk innom for å få info virket kjempehyggelig, og var utrolig hjelpsom. Det hjalp helt klart på lysten til å komme på prøvetime. :D Det andre stedet hvor de drev med shaping, følte jeg meg ikke hjemme eller spesielt velkommen fordi hun ene som jobbet der virka veldig dømmende. En annen oppdagelse jeg har gjort meg denne uka, er at håret mitt ikke hoder på mørke hårfarger. Jeg har derfor vært hos frisøre og fiksa håret mitt. Hun skjønte ingenting, stakkar. Hun hadde satt inn håret mitt med noe greier som skulle gjøre at jeg holdt på den mørke fargen sist gang jeg var der, men den gang ei. Håret mitt er sært! Permanent holder bare ei uke. Håret er glatt som bare det! :o Når jeg var liten kunne jeg hverken ha strikk eller klemmer i det. Det skled bare ut, uansett hvor stramt det ble satt i håret. Nå må jeg nok finne meg i at det ikke er så mye vits i å farge håret mørkt, men det er greit. Jeg kan være blond i stedet jeg. :D Uansett så løste frisøren min hårproblemet med å sette masse lyse striper i det, sånn at helheten ble lysere. Fargen ble faktisk bra om jeg må si det selv. Har lagt planlagt litt når det gjelder gavepakkingen til jul i år. I aår skal det pakkes inn i brunt papir, sånn husholdningspapir, og så skal jeg bruke stempel og voks til å forsegle gavene. Tror det blir bra. Har handla inn en stempel og voks pakke. Den inneholdt to "vokspinner", en i gull og en rød og to stempler. En med hjerte og en som det står god jul på. Gleder meg til jul! Ellers så er resten av julegavene så godt som ferdig planlagt og klar for innkjøp. Etter jeg har kjøpt mine skal jeg handle for min kjære og pakke de inn for han! Gleder meg! :D Nei...nok mas fra denne kanten... Ha en fin kveld, folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2004 #2197 Del Skrevet 2. november 2004 Hei Saeria! Takk for hyggelig hilsen i dagboken min. Er ikke saa mye paa kg naa som jeg er "arbeidsledig" (haaper det bare er for en kort stund!), men skal proeve aa folge med! Det blir sikkert bra aa trene. Merker det med en gang selv hvis jeg begynner aa trene etter et lite opphold- paa humoeret, og etter hvert paa kroppsfasong/konsistens. Haaret mitt holder ikke saa godt paa farge det heller. Akkurat naa lar jeg det bare vaere naturlig, selv om det ikke er verdens mest spennnende - askeblondt eller musefarget om man skal vaere helt aerlig! Ha en fin uke! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2004 #2198 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har farget håret hos frisør én gang, men syntes fargen holdt mye dårligere enn fargen jeg kjøper i butikken og farger med selv. For ikke å snakke om at det er betraktelig billigere å gjøre det selv også. Gavepakkingen høres kjempekoselig ut! Vi kaller slikt papir gråpapir, selv om det er mer brunt enn grått. Men, jeg synes slikt papir blir veldig koselig! Jul blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. november 2004 Forfatter #2199 Del Skrevet 5. november 2004 Ser frem til jula jeg også, men først må jeg komme meg velberget gjennom de siste 5 ukene på skolen. Tror det er 5 vanlige uker igjen før muntlig eksamensuke. :klø: De siste dagene har vært ekstra hektiske med prøve og innlevering. Innleveringen min om de 5 samfunnsprosessene i Amishenes kultur kom på 12 sider. Til onsdag i neste uke skal jeg ha klar en muntlig presentasjon. Det burde vel gå greit. Ikke det at jeg synes det er så stas å snakke foran masse folk, men jeg overlever nok. Nå må jeg på butikken for å kjøpe gulrøtter og eddik. Skal ha stekt sei med råkost og pottisstappe. Mannen ville ha stappe i stedet for pottis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. november 2004 #2200 Del Skrevet 5. november 2004 Høres ut som om du har nok å gjøre du også. Ha en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå