Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor forventer foreldre barnebarn? Menneskebarnebarn' date=' altså. ;) :klø:[/quote']

Kåre Willoch utalte en gang at hadde han visst det var så gøy og få barnebarn, hadde han fått de først...... :ler:

Karnsje det er derfor de venter på det............... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Men jeg må innrømme at det skal bli greit med 9 måneder hvor bare svigers ymter frempå om barnebarn. Frykter at etter en evt. fødsel (forutsatt at alt går bra i svangerskapet), så kommer mamsen min sterkere tilbake. Fått bensin på bålet sitt da. :wink: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ingen som maser om barnebarn hos oss. Jeg tror ikke mamma forventer barnebarn i det hele tatt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ja, det er ikke alltid enkelt å tekkes sin mor. :ler:

Min mor hadde også svimt av hadde jeg fortalt at hun skulle bli bestemor da jeg gikk på vgs.

Når det gjelder svigers, så er mannen min og jeg hennes eneste håp når det gjelder barnebarn. Forstår at hun er litt keen da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det folksomt! :ler:

Hei paa deg, Saeria - har ikke vaert her paa ensstund, saa ville bare innom for aa oppdatere meg litt :oops:

Grand Danois er flotte hunder. Krever sikkert en del, men de skal visst ha store personligheter, og vaere litt klumsete (gjelder aa pakke bort porselenet med en saann i hus!). Vi oensker oss ogsaa huns, men vi maa nok vente til en av oss har mer tid, kanskje om fem-ti aar.

Apropos babymas - har heldigvis ikke det problemet selv, men jeg skjoenner godt hvorfro folk vil ha barnebarn foer de er altfor gamle til aa ha glede av dem. Men det er ingen unnskyldning til aa mase paa barn/svigerbarn - det er jo ikke besteforeldrene som maa gaa rundt i 9 mnd med diger mage, ta permisjon og vaake om nettene - de noyer seg som oftest med de hyggelige tingene :wink:

ha en fortreffelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Popelka.

Koselig at du stakk innom. Skjønner godt at du har det travelt. Ny jobb, nygift, og sikkert stormende forelsket. ;)

Det er helt klart en del arbeid med en Danois. Så vi må nok vente til katten er gammel, og til jeg har fått jobb. Aller helst bør vi ha eget hus med hage, og enten bør en av oss jobbe hjemmefra, eller ha en stillingsprosent på 75 eller mindre, ellers bør hunden være i hundebarnehage. :D Danoisen kan bli destruktiv hvis den er alene hele dagen.

I morgen begynner alvoret for meg. Skole. Kommer ikke hjem før klokka 19.30 da. Men det skal vel gå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagel & Juice åpner visst ikke før kl 08.00... Vi kan sikkert finne et annet sted å spise frokost, jeg skal titte litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det nok mulig at de har endret tidene siden i vinter, men jeg tror Kaffekoppkafe oppe ved skolen åpner tidlig. Mener jeg så at de hadde frokost fra 0700. Skal jeg sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...