Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Danmarksplass, var det jeg var, ja. Kanskje det til og med var rett i nærheten av deg? :-) :wink: husker desverre ikke gatenummeret jeg var i. Er 3 mndr siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor oppe i fjellsiden rett ovenfor Danmarksplass. Løvstakken. :D

Var du i Hordagaten, Søre Skogvei, Firdagaten, eller kanskje i Løbergsveien. Det er det området jeg bor i. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for din støtte, jeg skjønner ikke hvorfor alle slike ting skjer på en gang. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for din støtte' date=' jeg skjønner ikke hvorfor alle slike ting skjer på en gang. :dagensrose:[/quote']

Tusen takk for fiiine blomsten! :klem:

Det skulle da bare mangle at en i alveflokken får støtte når det trengs! Hvorfor alt det kjipe skjer på en gang er et uforklarlig fenomen. Men om ikke annet, så lærer vi oss å sette bedre pris på alt det positive!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Nå har jeg jobb hvertfall fra 1.juli, muligens også fra 1. juni! Jeg skulle visst ikke bekymre meg for at det kunne bli lite jobbing, ettersom ikke alle ansatte hadde bestemt seg for hvilke uker de ville ha ferie i. En foreløpig plan er satt opp, og da endte jeg opp i 38 timer i uken. Full uke altså. Nå er ikke alt i samme periode, men det ordner seg nok. Da blir det kanskje muligheter for å spare penger fremover. Og hvis de var fornøyd med meg, kunne det godt være at jeg kunne få jobbe videre ved siden av evt. studier.

Nå er jeg glad, og skal ta meg litt :perebrus: brus! :D (Pepsi Max)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan du rape så myyye du vil!

*Saeria drikker seg en :perebrus: , før hun stemmer i med Green. Buurp! * Ikke så damete, men vi er jo i et herberge så da gjør det ikke noe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mjød' date=' takk. :sjarmor:[/quote']

Vær så god, og velkommen! :D

Hvis du vil hilse på de andre alvene så er det: GreenSky, Naken og Idril! Vi hadde en gang en alv ved navn Balenciaga, men hun flyttet desverre langt bort.

Ellers har vi mange andre koselig gjester her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Har du merket noen ehem.... effekter av p-plasteret?

Det har gjort noe med hormonbalansen, og det er kult, men litt plagsomt også. Når en er singel, uten noen "Han" og ikke vil sjekke opp noen på byen.

Sukk!

:veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh..Ja. :sjarmor: I går. :sjarmor::sjarmor:

Da er det greit med en forlovede, som begynner å få lysten tilbake. Men, Green? Får du merker på huden etter plasteret? Når jeg har det på armen får jeg en tørr flekk, som det tar minst en uke å bli kvitt. Når jeg har det på skulderen får jeg sånne dumme dype kviser et par steder langs plasterkanten. Ellers er jeg fornøyd. Litt kraftigere blødning, men ellers som før.

Jeg kan godt forstå at det er kjipt uten en "Han", særlig når en ikke vil sjekke opp folk her og der. Du får klare deg så godt du kan med enmanns/kvinnes-show. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hilser pent på alvene og kikker litt mistenktsomt på de andre*

(Jeg mener, er man alv, så er man alv...) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

I mitt lille Inn kommer bare hyggelige gjester! :D Det er hos meg de blir servert god mat og drikke til levende musikk, bål i peisen når det er kjølig, og det er her de reneste og peneste rommene er å oppdrive. En hver alv som jeg kjenner har dessuten sitt eget rom, som alltid er redd opp. Her er nøkkelen din :wink: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med full jobbuke! Godt for økonomien det, tenker jeg :wink:

Og hei,- en ny alv i inn'en. Blir aldri for mange av oss :)

Hei lunacia! :vinke:

Kan jeg forresten få en nektar :perebrus: , bartender? Er i det sunne hjørnet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...