Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker for :klem: Naken og Greenie.

Som dere kanskje forstår har jeg det litt travelt denne helgen. Min søster og ungene er her, så da blir det nok sørgelig lite tid til KG. :(

Uansett, så ville jeg bare si hei til verdens beste KG veninner!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var min søster og ungene reist, og jeg får mere tid til KG! :D

En konklusjon, både jeg og min kjære kom frem til var at: Unger= Nei takk, enda! Det er slitsomt med en ettåring, som bare skal gjøre det hun ikke får lov til, og som myler når hun får beskjed om ikke å gjøre det hun gjør. :-? I morgen ringer de kanskje fra vaskefirmaet, og da får jeg kanskje jobb! Er spent. Mannen skal jobbe en måned til på Vital. Sjefen hans der ute vil veldig gjerne ha han der lenger, mye lenger, men det er ikke lagt av penger til langvarig innleie av kompetanse. Derfor må det diskuteres frem og ordnes leie for hver måned. Litt surt, for plutselig får ikke sjefen hans mere penger å bruke på Saeriamannen, og da er det stopp. :(

Ellers er planen for i sommer...hvis jeg får jobb..å spandere på meg en bukse, kjole og ansiktsbehandling. Jeg vil også prøve å spare til Saeriamannens julegave. Hvis jeg får jobb, håper jeg det blir bra med oppdrag. Skal gjerne vaske halve dagen jeg, så lenge jeg får tarifflønn! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er så godt i gang, kan jeg lufte ukas bekymringer og fortelle om min fæle drøm i natt. :(

Som dere vet holder Saeriamannen på å slanke seg. Kameraten hans sliter litt og har krevd myyye tid. Dette har ført til at sengekosen er ikke eksisterende. Det har ikke vært det på over ei uke. :grine: Dette er ikke likt han! Han hadde litt lyst i halvsøvne i løpet av uka som var, men da var klokka over tre, han skulle på jobb, og dessuten sovna han. I dag strøk jeg han på låret når han satt i bokseren, og da sa han at han skulle se fotballkamp! Jeg sa at jeg ville bare stryke han litt på låret, og da sa han: Åh! OK! Det virker som om han ikke vil at jeg skal gjøre noen ting som tyder på at jeg har lyst, fordi han ikke har lyst på meg lenger. :-( En naturlig, synes jeg da, reaksjon fra min side har vært å gå inn i meg selv for å finne ut om det er noe galt med meg. Riktignok så er ikke rumpa mi så fast som før, når jeg vrir overkroppen til en side får jeg valker på den siden som er vridd, over trusekanten stikker det litt Saeria ut, og når jeg bøyer meg frem får jeg litt hengemage. :( Liker ikke det, jeg. Og siden jeg ikke liker det, kan det jo være at han heller ikke gjør det. Og hvis han ikke er like fornøyd med meg, så er det ikke så rart at det ikke blir noe på meg. :cry:

Jeg nevnte det faktum at vi ikke hadde hatt sengekos på lenge for han i dag, og hans reaksjon var at ingen dør av det!?! :grine: Jeg svarte at det er sant det, mens jeg tenkte inni meg at dette ikke er likt Saeriamannen. Som om ikke det er nok, så var han ute med noen kompiser i går. De hadde samlet en gjeng for å kose seg, og for å støtte kompisen som har det vanskelig. Det er greit, men i natt drømte jeg at han rotet med en annen dame, og at han da fant ut at vi ikke ville fungere. :cry: I drømmen husker jeg at jeg gråt, og gråt, og det gjorde så vondt inni meg! Jeg våknet, og da hadde jeg klump i halsen, og vondt i magen. :( Jeg sa dette til mannen, og svar? Det var jo bare en drøm. Han pleier da å være mye mer følsom enn dette! Jeg er så fortvilet..sikkert over ingenting, men nå har jeg mensen, og da er jeg sånn. Dessuten er jeg fremdeles min egen verste kritiker, og flink til å overanalysere..men alikevel. Føler meg trist her jeg sitter. Trist og ensom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Ikke noe gøy å ha det sånn! Håper det går fort over!

Det er ikke sikkert det er så ille som det virker, da. Og når det gjelder lysten hans, så kan det vel kanskje ha noe med slankingen å gjøre? Vet i hvert fall at jeg mister sexlysten hvis jeg stresser med sånne ting...

Håper du får en fin uke Saeria :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen og trøst, Labella.

Ting ordner seg nok. Jeg fikk et stort smil av Saeriamannen i sted, og det hjalp.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria.

Stikker innom vertshuset ditt for å ta en mjød og legge igjen en liten hilsen.

Håper det ordner seg for dere snart er ikke noe gøy når man har det sånn.

Hilsen Idril

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Idril.

Takk for hilsen. Alltid koselig med nye gjester. :D Håper mjøden smakte!

Jeg også håper ting ordner seg. Det er nemlig ikke bare menn som har dyriske behov. :wink: Jeg også har lyst på litt av og til. :( Akkurat nå er tante på besøk, men da kan jo jeg gi han på andre måter. Liker det også jeg. Uansett så ordner det seg sikkert til slutt.

Kom gjerne tilbake!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta :klem: tilbake til deg.

Tusen takk for rosen. Så det ikke før nå. :oops: Ikke fikk jeg mail om det, og så er jeg for dårlig til å sjekke personlie meldinger forumet. :oops: Spør her også, jeg. Når er Oslo treffet, og hvor skal dere møtes? Håper dere koser dere.

:klem: til min supre KG veninne, som fortjente hvert eneste oppmuntrende ord i dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener, selvfølgelig har vi også dyriske behov - mennene har da ikke enerett på det.

Du skal se at vi ikke er så forskjellige allikevel for jeg liker goth musikk og alver også. Tenker jo veldig på det med kjole da og vet ærlig talt ikke om hvit brud er helt meg, men jeg ser det an har jo heldigvis 2 år på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :hoppe:

Mannen har lyst igjen! I går kveld etter vi hadde lagt oss hadde mannen lyst igjen! Og det er klart at jeg mer enn gjerne gav han litt kos, selv om jeg har tante rød på besøk. :wink:

Det hjalp litt på mine lyster også, faktisk. Det er jo sånn som du sa det, Idril. Det er ikke bare menn som har enerett på lyst. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Saeria.

pes pes *hard løpetur over til deg fra meg.*

Jeg ser at dere har en liten alvegruppe som er ute på eventyr. Ser også at en av deres venner har forlatt dere, er det plass til en til i den lille gruppen deres?

Jeg er half drow/woodelf skilled in trap finding and lock opening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Naken og Greenie sier ja, så er du hjertelig velkommen til å være med på tur! Det gjør de sikkert. Greie som de er! :wink:

NAAAKEEEN! GREEENIIIE! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare som kjappest innom før jeg stuper i seng. Har ikke lest alt siden sist jeg var på besøk, (er for trøtt), men jeg så at enda en alv vil slå seg til felleskapet vårt, og at du ropte meg og Greeny.

Jeg for min del er positiv til en ny følgesvenn. Så om ikke Greeny har noe imot det så ønsker jeg velkommen til oss, Idril! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos da at du ønsker meg velkommen Naken. Da venter jeg bare spent på Greensky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria !

Her er det flerfoldige sider siden jeg har vært innom og lagt igjen en hilsen, men jeg har lest her altså, selv om jeg ikke legger igjen spor.....

Har ikke skrevet i min egen dagbok heller, hvis det kan være en unnskyldning.....

Skal prøve å bli flinkere i fremtiden, tror jeg....

Håper du har en fin dag !

Masse klemmer fra anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...