AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Jeg føler meg virkelig unormal, jeg har sykt stor sexlyst. Jeg får ikke nok av han jeg holder på med, jeg vil helst ha sex 5-6 ganger i løpet av en dag når vi treffes. Og vi treffes 3-4 dager i uka. Men tror dette blir for mye for han. Er det veldig negativt om jenta er ekstremt kåt hele tiden? og hva kan jeg gjøre med å ikke være det? Jeg blir våt bare av å høre stemmen hans... HJEEELP!!
Gjest Lykkeee Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Høres ut som du virkelig liker han du holder på med, i det minste! Trenger du å gjøre noe med det hver gang du er kåt?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Høres ut som du virkelig liker han du holder på med, i det minste! Trenger du å gjøre noe med det hver gang du er kåt? Jeg pleier som regel ikke å gjøre noe på egenhånd, selv om lysten er der, men jeg MÅ ha han med en gang jeg ser han nesten :gjeiper: Men må innrømme at det er en smule håpløst å være så kåt konstant... stakkers gutt, jeg får jo ikke nok av han
misogynist Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Det er ikke hvor ofte du vil som er spørsmålet, men hvordan du legger frem lysten din. Så lenge han slipper krav om å måtte komme eller å være 100% engasjert hele tiden så vil ting gå veldig fint.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg føler meg virkelig unormal, jeg har sykt stor sexlyst. Jeg får ikke nok av han jeg holder på med, jeg vil helst ha sex 5-6 ganger i løpet av en dag når vi treffes. Og vi treffes 3-4 dager i uka. Men tror dette blir for mye for han. Er det veldig negativt om jenta er ekstremt kåt hele tiden? og hva kan jeg gjøre med å ikke være det? Jeg blir våt bare av å høre stemmen hans... HJEEELP!! Du høres jo ut som alle menns drømmedame. Synes også det høres ut som at du er nok for to stykker. Hva med en hjelper som kan avlaste typen din litt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå