Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Før i tiden ble trådene mine alltid besvart. Den siste tiden har jeg lagt ut to tråder og ingen har svart. Hvorfor det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Det har jeg oppdaget/følt også! Kjedelig. Lover å lete opp trådene dine og svare med en gang! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvorfor det da? La oss analysere dette!! Hva omhandlet trådene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2004 #4 Del Skrevet 25. januar 2004 Prisen på manikyr :oops: og hva som hendte forrige søndag i "Buffy". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. januar 2004 #5 Del Skrevet 25. januar 2004 Prisen på manikyr :oops: og hva som hendte forrige søndag i "Buffy". skjønner essensen i det røde ansiktet. Analyse: slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2004 #6 Del Skrevet 25. januar 2004 Tenkte kanskje noen av de som har giftet seg visste noe om dagens manikyr priser. Eller kanskje de er like redd som meg for å virke snobbete. *Spankulerer videre med nesa i sky* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #7 Del Skrevet 25. januar 2004 Prisen på manikyr :oops: og hva som hendte forrige søndag i "Buffy". Prisen på manikyr vet jeg ikke og Buffy følger jeg ikke med på. Sorry, kan ikke hjelpe deg. :Prøver i allefall: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. januar 2004 #8 Del Skrevet 25. januar 2004 Hva er manikyr a :klø: og hva i svarte er Buffy :o Hilsen Usikker som er veldig usikker nå....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 25. januar 2004 #9 Del Skrevet 25. januar 2004 Snobbete?? :o Jeg har svart allerede tenk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 25. januar 2004 #10 Del Skrevet 25. januar 2004 Skriv et innlegg om sønnen din da, så skal jeg svare!! Beklager, vet lite om både manikyr og Buffy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. januar 2004 #11 Del Skrevet 26. januar 2004 SKRIV DAGBOK - det hjelper garantert... Savner deg der vet du... Får benytte sjangsen til å gi den en klem her da... :kysse: Klem fra Mayamor - som ikke lar andre stelle neglene og ikke følger med på Buffy... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 26. januar 2004 #12 Del Skrevet 26. januar 2004 Beklager Hilde, men jeg er veldig sjelden på klær/sminkesiden. Jeg har fått manikyr for 475. Det var uten støping eller neglelakk. Buffy vet jeg desverre ikke noe om. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #13 Del Skrevet 26. januar 2004 Skulle gjerne vite noen priser på manikyr selv jeg, men har ikke kommet så langt i planleggingen ennå.... Så hvis du kjære Hilde kommer over noen gode tips, så si ifra :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. januar 2004 #14 Del Skrevet 26. januar 2004 Takk alle sammen! Nå har jeg fått svar på alt jeg lurte på! Mayamor; jeg tror nok ikke det blir dagbok, siden det i perioder blir så dårlig tid til å følge opp. Tok jo mange timer å svare alle som skrev i min. Jeg savner det innimellom, siden jeg føler at jeg har "mistet kontakt" med mange her inne da! Pjusk; sønnen har det bare bra han. Akkurat nå da. Han har tenkt mye rart, men det kommer han vel til å gjøre resten av livet. Her om dagen sa han," Du mamma? Nå har jeg funnet en ny unnslyldning for å slippe å gå på svømming". De får ikke dusje med badebuksen på... *Sukker oppgitt og jobber videre* Nå må jeg støvsuge. Det kommer en takstmann og ser på huset. Kanskje vi kan presse renten litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. januar 2004 #15 Del Skrevet 26. januar 2004 Hm, for en stund siden var det en gjeng her som hadde som mål å svare på alle ubesvarte tråder. Kanskje de bør trå til igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå