Gå til innhold

Han synes navnet er rart

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke navnet var fint jeg heller. Og det er dårlig gjort å skulle overtale mannen din, navn er noen man må bli enige om!

Enig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Et alternativ er jo at han får komme med sitt navneforslag også kan det brukes som mellom navn, eller at dere blir enige om et annet navn sammen og bruker fay som mellomnavn.

Det er jo kanskje det mest rettferdige, og jeg syntes både far og mor har noe de skulle sagt når det gjelder navnevalg, men syntes også mor alltid bør ha siste ordet. Det er jo hun som skal presse ut den bebien.

Endret av solch
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge mannen din ikke liker det, og det ikke er familienavn på din side, så er navnet uaktuelt. Dere får lete etter navn sammen. Å kompromisse er en del av å være et par.

Skrevet

Hadde du gått med på å kalle barnet ditt et navn du syns var rart, bare fordi mannen din likte det?

Dere bør vere to om navnevalget.

verken jeg eller samboer fikk bruke favorittnavnene våre. Ble enige om et navn vi begge likte, selv om det ikke lå på førsteplass for noen av oss :)

AnonymBruker
Skrevet

synes Fay er et veldig jålete navn

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes Fay er pent. Har hørt om kun ei som heter det, men jeg liker det. Syntes det er bra at noen velger litt uvanlige navn, så kjedelig at alle skal hete det samme! Kanskje mannen din liker det når han får tygget litt på det ;-) Håper dere finner et passende navn som dere begge liker. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Fay som uttales "Faj" er kjempefint.

TS her, Jeg postet en link for uttalen. Har aldri hørt at noen bruker den andre uttalevarianten :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...