Gå til innhold

Frustrasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg måtte veggen tidlig i år, og etter hvert så utviklet jeg en helsesangst (vært hyppig hos legen). Jeg begynte å bli bedre. På dette tidspunktet måtte jeg også trekke en visdomstann. Jeg hadde noen komplisasjoner etter trekkingen. Jeg blødde ihvertfall i ti timer etter trekkingen. Jeg fikk tannlegen min til å se på det. Han så på hullet, og sa det grodde fint.

Etter det så begynte jeg å føle meg slapp, litt guffen, men tenkte at det går over. Jeg tok det med ro. Jeg føler meg nå bare slappere, og slappere. Fikk ett tilbakefall på angsten. Jeg opplever jevnlig svimmelhet, svette, smerter i brystet, svimmelhet, muskelsvakhet, tung pust, puls i alt fra 80-140, prikkinger i beina, smerter i muskelaturen (mest i nakken), humørsvigninger osv. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd å ta kontakt med legevakten, men de avskriver det bare som angst. Psykologen min avskriver det som angst.

Nå sitter jeg her og svetter. Sånn, bare måtte få det ut. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt det finnes et forum hvor man bare kan skrive ned det man har på hjertet. Har du prøvd dagbok? Det hjelper for mange å få ordene ned når man føler dem direkte der og da. I ettertid kan du lese over hva som gjorde deg frustrert og kanskje se klarer på hva du kan bidra med i din egen hverdag for å få det bedre selv :) Et annet godt råd for angst er også å gjøre de tingene du virkelig elsker å gjøre. Jeg har selv mennesker i familien med angst og det har mye hjelp og glede av å kunne koble ut fra tankene ved å aktivisere seg med noe de slapper av med. Ønsker deg lykke til med dine plager.

AnonymBruker
Skrevet

Det er godt det finnes et forum hvor man bare kan skrive ned det man har på hjertet. Har du prøvd dagbok? Det hjelper for mange å få ordene ned når man føler dem direkte der og da. I ettertid kan du lese over hva som gjorde deg frustrert og kanskje se klarer på hva du kan bidra med i din egen hverdag for å få det bedre selv :) Et annet godt råd for angst er også å gjøre de tingene du virkelig elsker å gjøre. Jeg har selv mennesker i familien med angst og det har mye hjelp og glede av å kunne koble ut fra tankene ved å aktivisere seg med noe de slapper av med. Ønsker deg lykke til med dine plager.

Takk for svar!

Jeg prøver og gjøre ting jeg elsker. Problemet er bare at smertene i kroppen min er så sterke. Det er hemmende å hive etter pusten, ha sterke brystsmerter, og bli svimmel fordi at du reiser deg opp fra sofaen. Sånne ting er hemmende i hverdagen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil bare tilbake igjen til tidligere.....

Jeg kan skrive litt her. Det begynte med at jeg trakk en visdomstann. På kvelden så kjente jeg det dundret inn i øret mitt. Noen dager etter merket jeg en stor, hoven kul på halsen min. Tenkte ikke noe over det. Etter det merket jeg at jeg måtte trekke pusten oftere når jeg sang, og gjerne langt inn i magen. Etter det merket jeg at jeg måtte puste med munnen fordi at jeg ikke klarte å puste med nesen. Etter det merket jeg blodårene mine slå overalt i kroppen. Jeg merket plutselig at det dundret i beinet mitt, eller i ryggen, eller i magen eller i armen min. Etter det så gikk jeg en tur hvor resultatet ble at jeg fikk 130 i puls. Etter det (en uke etter) fikk jeg influensa. Etter det fikk jeg høy puls bare ved bevegelse. Etter det så fikk jeg sterke nakkesmerter. Etter det så fikk jeg sterkere muskelsmerter i kroppen, spesielt på samme side som jeg har trukket tannen. Nå sitter jeg med tårer. Jeg har tatt en pinex forte, og vrir meg. Sterk hodepine, og sterke nakkesmerter.

AnonymBruker
Skrevet

Nakkesmertene brenner. Det stikker, og prikker i ryggen. Ryggsmertene brenner. Det stikker, og prikker i beina. Det gjør vondt andre steder, også. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få dette til å kutte ut. Tårene bra presser seg på. Det gjør så vondt.

Grunnen til at jeg ikke tror at det er angsten er at forrige gang så fikk jeg påvist underernæring når jeg møtte veggen. Når jeg rettet opp underernæringen så ga angsten seg, og jeg begynte å bli bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...