Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det du oftest spiser/lager deg når du våkner dagen etter en tur ute på byen,eller bare når det ble ett glass eller tre for mye kvelden i forveien?

Har du noen favoritt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

McDonalds er favoritten dagen derpå. Orker ikke lage noe, og junk er fantastisk etter en kveld på fylla!

• Liker 1
Gjest cool_water
Skrevet

Om jeg skal noe dagen derpå, så pleier jeg å mekke sammen en omelett og en kopp sjokolademelk, det hjelper på formen :D

Om jeg bare skal daffe, så blir det som regel det jeg finner på kjøkkenet, potetgull, ostesmørbrød, restepizza, godteri, brus :P

Skrevet

McDonalds er favoritten dagen derpå. Orker ikke lage noe, og junk er fantastisk etter en kveld på fylla!

En hamburger dagen-derpå er aldri å forakte,det er bra sikkert! :) Men jeg er litt mere mot gatekjøkken-burger istedet,litt større og litt mere av alt der synes jeg ;)

• Liker 2
Skrevet

Sjokolademelk er ett must dagen derpå,det og vann! :)

AnonymBruker
Skrevet

Club sandwich med pommes frites og cola.

• Liker 2
Skrevet

Club sandwich med pommes frites og cola.

Det hørtes utrolig godt ut! :)

Skrevet

Her er salt potetgull et must rett etter jeg har stått opp, det og et stort glass kaldt vann.

Senere når formen er god nok til å bevege seg ut er det mc donald burger. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

cola(ikke light eller zero må være ordentlig)

jeg lager ofte mat dagen før så jeg bare kan varme når jeg våkner etter en heftig kveld:) da kan det være alt fra lasagne til ,en gryte rett.eller hjemme lagde hamburgere. eller min spesielle tacoform. :P ofte så har jeg venninner som sover hos meg over natta (bor nærmest byen) så da koser vi oss skikkelig med deilig mat,cola og potetgull .

Skrevet

Det ultimate måltidet dagen-derpå til meg har nok mye med hvor jeg kommer fra men det er helt klart Sodd! Ingenting funker bedre enn som så :D

Skrevet

Cola og potetgull og deretter egg og bacon til frokost.

Skrevet

Jeg vil enten ha;

- oppskåret frukt, smootihe og masse vann blandet med litt juice

eller

- BBQ-burger, løkringer med mexican salsa, et par pakker chili cheese og dispenser-Cola fra Burger King.

• Liker 1
Skrevet

Det perfekte:

Solskinn og frisk luft, solbriller, vannflaske, jordbærkurv og gjerne en tur innom Burger King først!

• Liker 1
Skrevet

Egg, bacon, kaffe og juice til frokost.

Wok med masse chili og ingefær til middag. Da får man svettet ut litt avfallsstoffer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wok med masse chili og ingefær til middag. Da får man svettet ut litt avfallsstoffer.

Skrevet

Hæ? Hvordan kom dette innlegget to ganger og en av gangene med anonym bruker? :klo:

Skrevet

Jeg pleier å lage meg en stor panne med 3-4 speilegg, stekt bacon og pølser og til slutt toppes det hele med litt ost og tar på lokk og når osten er smeltet spises det hele med 2 skiver frøloff med aioli og ketchup eller chilisaus. Det er godt dagen derpå. Promise!!! Jeg drikker gjerne iskald melk til.

Skrevet

Jeg pleier å lage meg en stor panne med 3-4 speilegg, stekt bacon og pølser og til slutt toppes det hele med litt ost og tar på lokk og når osten er smeltet spises det hele med 2 skiver frøloff med aioli og ketchup eller chilisaus. Det er godt dagen derpå. Promise!!! Jeg drikker gjerne iskald melk til.

Hørtes ut som ett mektig men fornuftig og godt måltid når man er litt redusert. Er notert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...