Claudia Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hei Venter vårt første barn i desember,ønsker å lære meg å strikke ullbukser til baby. Er det noen som har noen enkle oppskrifter,type inn med teskje?? Kan kun rettstrikk og vrangstrikk og klarer å strikke vrangbord,jippi Vil gjerne få tips til lette oppskrifter
Sulosi Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Hei. Jeg har en veldig enkel oppskrift hvor du strikket frem og tilbake. Hvilken størrelse skal du ha oppskrift til?
O'hara Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 http://www.ottobredesign.com/se/monster/pdf/blojbyxor_i_ull_se.pdf
Claudia Skrevet 28. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2012 Hei. Jeg har en veldig enkel oppskrift hvor du strikket frem og tilbake. Hvilken størrelse skal du ha oppskrift til? Hei Jeg tenkte strikke fra helt nyfødt og ett år fram i tid....! Så jeg tar de du har jeg hvis det går bra Blir glad uansett
Claudia Skrevet 29. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2012 Hei Claudia, sjekk innboksen Tusen,tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå