AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hei. Dette er ett litt pinlig og ekkelt spørsmål, men helt sikkert normalt. Jeg har drevet og googlet litt rundt nå. På onsdag hadde jeg sex, og den var kanskje litt røff. Når jeg våknet på torsdag var jeg kjempesår og det ble bare verre og verre. I går hovnet jeg opp skikkelig. Ser ut som en "bolle. Prøvde og stikke en finger litt inn, men kommer nesten ikke inn heller, kjennes ut som det er en stor kul på innsiden av skjedeåpningen. Samtidig er kjønnsleppene blåst opp veldig. Kjenner det ikke så mye når jeg ligger. Men dersom jeg sitter/går, da har jeg mest lyst til å gråte. Noen som vet hva dette kan være? Jeg er IKKE gravid Tusen takk for svar!
MjGuru Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Brukt kondom og reagerer på latex? Vi sluttet med kondom da jeg startet på p-piller. Syns det er rart jeg ikke har blitt sånn før.
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Du kan kanskje være allergisk mot sæden hans, eller kondom, glidemiddel? 1
MjGuru Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Du kan kanskje være allergisk mot sæden hans, eller kondom, glidemiddel? Ja jeg leste noe om dette, at man faktisk kan være allergisk mot sæden. Men hvorfor blir jeg dette først nå? Det som er så rart. Men er vel ikke alt man skal bli klok på :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå