Gå til innhold

Full av prikker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som jeg har fått meslinger eller noe :(

De har kommet gradvis siste dagene/nettene, og nå er jeg oppi 20stk kanskje. Og de klør SÅÅ JÆVLIG :( :( Hva kan dette være?

Har katt, og skogen er rett ved siden av. Men ingen tegn til småkryp :klo:

Jeg som vanligvis er allergisk mot stikk, har denne gangen med disse prikkene, "vanlige" klø-prikker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Enten fugleloppebitt eller elveblest. Men fugleloppebitt er nok mest sannsynelig nå på denne tiden av året. Ta allergimedisin.

AnonymBruker
Skrevet

Nå mente jeg ikke at jeg trodde at jeg hadde meslinger, men takk for linken :) Tror jeg kan utelukke det siden prikkene er litt over alt, ingen i nærheten av hverandre, og ingen som flyter sammen.

Føler bare jeg får fler og fler. Kjenner ikke noen som stikker meg heller.

:klo:

-tS

AnonymBruker
Skrevet

Enten fugleloppebitt eller elveblest. Men fugleloppebitt er nok mest sannsynelig nå på denne tiden av året. Ta allergimedisin.

Fugleloppe-bitt har jeg hatt før, og da fikk jeg større "stikk" så tviler på at det er det. Har bodd her jeg bor nå, i 5-6år, og ikke opplevd slike i noen av de årene.

Søkte på elveblest. Men det er jo ikke prikker, mer flekker.

-tS

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Joda elveblest kan fint være prikker. Jeg selv får prikkeutslett når jeg får elveblest. For meg er det da bare en ting som hjelper - en kortisonkur...

Skrevet
Veggdyr? Sikkert litt farget av at jeg så en reportasje om det på forrige TV2 hjelper deg?
Skrevet
Veggdyr? Sikkert litt farget av at jeg så en reportasje om det på forrige TV2 hjelper deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...