AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Jeg har et litt pinlig spørsmål.. Det har seg slik at jeg rett og slett ikke klarer å runke en gutt. Fikk klager fra eks-kjæresten min at jeg var alt for hardhendt, senere var jeg for "snill" mot lillemann. Jeg prøver og prøver men det ender som regel med at gutten må ta jobben i egne hender, bokstavelig talt. Veiledning fra han jeg er med nå er "det er bare å gjøre det".. Så er det noen her inne som har noen tips? Hva gjør dere med kjæresten deres?
Nicaa Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Det er vanskeligere enn man skulle tro ja. Menn har jo runka på sin egen måte og vent seg til det, så det nytter ikke å prøve å 100% kopiere hva han gjør når han er aleine! (Men noen tips må han jo selvsagt gi/må du spørre om) Bruk glidemiddel/krem! Vet at mange gutter ikke bruker det når de er aleine, men det hjelper voldsomt for en som ikke har øvd på akkuratt den fyrens kuk i flere år :gjeiper: Bruker du nok smøring, kan det vanskelig bli for hardhendt etter min erfaring Eller så kan du jo alltids kombinere med bruk av lepper og tunge! 1
Gjest Bud Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 (endret) Det er noe du aldri kommer til å gjøre bra, av den enkle grunn at du ikke har noen løk, ergo vet du ikke hvordan nappingen skal gjøres. Anbefaler deg å la hendene hvile og heller bruke kroppsåpningene, det gjør du ihvertfall ikke "feil" Endret 28. april 2012 av Bud
Gjest Raindrops Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Alle gutter jeg har gitt en hjelpende hånd har hatt forskjellige preferanser, så det er bare å prøve seg frem og spør hvordan han vil ha det. Jeg er uenig i at det er best å la være, det blir like dumt som å si at fyren ikke skal fingre meg siden han ikke har fitte selv. Øvelse gjør mester, og glidemiddel hjelper. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå