Gå til innhold

Hvordan nappe løken?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et litt pinlig spørsmål..

Det har seg slik at jeg rett og slett ikke klarer å runke en gutt. :sjenert:

Fikk klager fra eks-kjæresten min at jeg var alt for hardhendt, senere var jeg for "snill" mot lillemann. Jeg prøver og prøver men det ender som regel med at gutten må ta jobben i egne hender, bokstavelig talt. Veiledning fra han jeg er med nå er "det er bare å gjøre det".. :sur:

Så er det noen her inne som har noen tips? Hva gjør dere med kjæresten deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskeligere enn man skulle tro ja. Menn har jo runka på sin egen måte og vent seg til det, så det nytter ikke å prøve å 100% kopiere hva han gjør når han er aleine! (Men noen tips må han jo selvsagt gi/må du spørre om)

Bruk glidemiddel/krem! Vet at mange gutter ikke bruker det når de er aleine, men det hjelper voldsomt for en som ikke har øvd på akkuratt den fyrens kuk i flere år :gjeiper: Bruker du nok smøring, kan det vanskelig bli for hardhendt etter min erfaring ;)

Eller så kan du jo alltids kombinere med bruk av lepper og tunge!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er noe du aldri kommer til å gjøre bra, av den enkle grunn at du ikke har noen løk, ergo vet du ikke hvordan nappingen skal gjøres.

Anbefaler deg å la hendene hvile og heller bruke kroppsåpningene, det gjør du ihvertfall ikke "feil" :)

Endret av Bud
Gjest Raindrops
Skrevet

Alle gutter jeg har gitt en hjelpende hånd har hatt forskjellige preferanser, så det er bare å prøve seg frem og spør hvordan han vil ha det. Jeg er uenig i at det er best å la være, det blir like dumt som å si at fyren ikke skal fingre meg siden han ikke har fitte selv. Øvelse gjør mester, og glidemiddel hjelper.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...