Gå til innhold

Synes du ABB er en kjekk man?

50 stemmer

1. 1. Er ABB en kjekk man?

• Ja!
      5
    • Nei!
      40
    • Litt!
      5

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er interissert i ærlige svar her.

Ser det er mange på KG som tiltrekkes av han.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hadde jeg ikke vist hva han hadde gjort så kanskje, men når jeg vet det grusomme han har gjort så absolutt ikke..

AnonymBruker
Skrevet

jeg valgte "litt" Han er ikke noe jeg ville hvilt øynene på og drømt meg vekk om, men han er ikke stygg heller. Han er helt gjennomsnittlig utseendemessig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Absolutt en kjekk mann :)

• Liker 2
Gjest Cosette
Skrevet

Mannen er jo langt fra stygg rent fysisk, han ser ganske ålreit ut, men utseendet hans treffer ikke meg helt. Tror det er noe med øynene, de er veldig små, og noe med det brede ansiktet. Hår og klesstil når vel heller ikke helt frem for min del. Men som sagt, han er ikke ubehagelig å hvile øynene på, utseendet hans hadde ikke stått i veien om han var en flott person hvis personlighet fascinerte meg.

Nå for tiden er han jo ikke på noen topp utseendemessig, han har lagt seg ut litt og ansiktet ser oppblåst ut. Det er vel et resultat av fengselsliv og inaktivitet. Så det er hvordan han tar seg ut på bildene fra før 22. juli jeg bedømmer her.

• Liker 1
Skrevet

Uavhengig av hva han har gjort, så nei det syns jeg ikke. Han er helt gjennomsnittlig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke han er noe kjekk. Ikke direkte stygg, men han har ingenting jeg synes er kjekke trekk.

Skrevet

Et vanlig utseende, verken spesielt tiltrekkende eller uattraktivt.

• Liker 3
Skrevet

Om jeg hadde sett han før 22. juli så ville jeg ikke syns at han var noe kjekk nei. Han er jo ikke stygg, men veldig gjennomsnittelig i min mening.

Men nå blir jeg jo bare kvalm av han.

• Liker 2
Gjest Sobril
Skrevet

Ingen kjekkas i mine øyne. For bred i ansiktet og små glugger.

Skrevet

Synes han ser creepy og klein ut, ikke min type

Skrevet (endret)

Ja creepy er det rett ordet.. Han er i tillegg operert. Nese og hake. Veldig lite maskulint å operere seg "kjekkere". Han ser intetsigende og helt vanlig ut for det, så det hjalp lite.

Det værste på han er øynene, de er helt døde.

Endret av Liquorice
  • Liker 1
Skrevet

Du glemte skalering av alternativene. For eksempel "Nei, han er en ekkel jævel som gjør meg kvalm og gir meg lyst til å knuse tv’n når jeg ser det sleske gliset hans."

:sinna:

• Liker 1
Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Synes han har noen kalde og ekle øyne også, kanskje ikke så rart med tanke på hva han er istand til å gjøre.

Skrevet

Vet du hva? Det er ondskap i øynene på den mannen. For meg er han rett og slett styggere enn... Jeg vet ikke. Han er på et helt nytt nivå. Jeg kunne ALDRI sagt at han var kjekk, uansett hva han hadde gjort eller ikke. Den mannen er ekkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...