Gå til innhold

KG-fest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får ikke komme hvis du truer med å stappe propper i kjeften på folk.

Kun på PET.

Og ikke tenk dirty.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hundrevis av AB-er ankommer festen kroppskamuflert med hver sin svarte søplesekk. :ninja:

*Ingen vet hvem jeg er* :danse:

:fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Yme hadde dukket opp i skjørt og sminke, og ved 11-tiden hadde han dratt opp en banan for å lære jentene å deepthroate.

Womenwomen ville tidlig dratt meg seg en eller annen inn på et soverom og fått høylydte G-punkorgasmer.

Pet ville fyllt opp badekaret for så å lage et rabalder av hvem det var som dro ut proppen.

osv osv ;)

:fnise:

WildThing hadde ledet allsangen.

Pene Sko hadde drikt seg driting og spydd.

Bud hadde sovnet i et hjørne.

BettyBoop hadde kansje ikke slåss men kranglet med noen.

Yme hadde vært festens midtpunkt.

Steinar og Arabella hadde hooket up.

Bandit og Aldrisur hadde holdt ut til morgenkvisten.

EryMax hadde forsvunnet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det første spørsmålet er vel hvem som hadde kommet på KG-fest. Sikkert ikke så mange, det er ikke mange som kommer på treff.

Skrevet

Hvor ble det av musikken? :digge: Og hvem har spydd på skoa til Pene sko? :bigfoot:

:rope: Hallooo - har alle gått hjem?

Bare meg igjen. :duskedame: Er festen slutt? :overrasket:

• Liker 2
Skrevet

Åh, bilder i hodet :skratte:

• Liker 1
Gjest Applecore
Skrevet (endret)

Jeg hadde nok enten alliert meg med eller begynt å krangle med Hedvig R om musikken, og knurret til enhver som protesterte på mitt valg av soundtrack :krangle:

Ved daggry hadde jeg vandret rundt og lagt teppe over Bud og andre "falne soldater" og plyndret kjøleskapet og spist nattmatfrokost med Bandit og Aldrisur :kokk:

Endret av Applecore
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg hadde nok enten alliert meg med eller begynt å krangle med Hedvig R om musikken, og knurret til enhver som protesterte på mitt valg av soundtrack :krangle:

Ved daggry hadde jeg vandret rundt og lagt teppe over Bud og andre "falne soldater" og plyndret kjøleskapet og spist nattmatfrokost med Bandit og Aldrisur :kokk:

Nattmatfrokost må til. Går ikke an å sove før man har fått det. Det er bare synd kjøkkenet ser ut som det gjør etter en slik aktivitet... :ler:

Tror det hadde vært koselig rundt kjøkkenbordet sammen med Applecore og Aldrisur! :)

• Liker 1
Skrevet

Mens jeg antagelig fortsatt ligger og sover i et hjørne..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...