Gå til innhold

Å bekymre seg syk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg bekymrer meg og grubler så mye..jeg bekymrer meg for hvordan det skal gå med meg, om jeg skal klare å få meg familie som jeg så veldig ønsker meg, om jeg får meg jobb, om jeg noengang får råd til å eie min egen bolig, mye av det mange tar som en selvfølge kanskje, det bekymrer jeg meg enormt for. Jeg har tatt en del dårlige valg angående dette i fortiden, som har gitt uheldige konsekvenser og jeg går og kverner på ting som har skjedd i fortiden. Jeg synes dagens samfunn på mange måter er tøft,med mange krav og forventninger og bekymrer meg for at jeg ikke vil klare å henge med.. All denne bekymringen tapper meg for krefter og det er ingen god måte å leve livet. Er det noen som har noen tips til hvordan man kan tenke for å tilgi seg selv for feil man har gjort i fortiden? Og stoppe noe av all bekymringen som overvelder meg helt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ødelegger hverdagen din burde du kanskje få profesjonell hjelp? :)

Skrevet

Prøv å snakke med fagpersoner som kan å bruke kognitiv terapi. Dette kan være en veldig fin måte å få kontroll på slik bekymringstanker, eller angst.

AnonymBruker
Skrevet

det er vondt å henge igjen i fortiden, det er nødvendig å kunne slippe den for å gå videre, men å tilgi seg selv er lettere sagt enn gjort

AnonymBruker
Skrevet

kan man bli fysisk syk av bekymring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...