Gå til innhold

God drikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med å få i meg nok væske. Rett og slett fordi jeg ikke finner noe som så godt å drikke at jeg orker mer enn 2 slurker...

Vann: smaker jord

Saft: smaker syntetisk

Brus: tåler jeg ikke pga kullsyre

juice: er enten for søtt eller for surt, eller smaker papp.

Melk: er jo ikke tørtedrikk, og er kunn smaksatt melk jeg kan drikke 1 glass av.

Alt som inneholder aspartam smaker phøy!!!

Så hva står egentlig igjen å drikke da?????????

Finnes det virkelig ikke noe godt å drikke??

Har slitt med dette i alle år, og er generelt dehydrert, for jeg klarer ikke å tvinge i meg ting som smaker vondt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva med vann med skiver av sitron,eller agurk, eller lime,eller appelsin, eller eple, eller pære. ha det i en karaffel og la det stå i kjøleskapet en stund.

• Liker 1
Skrevet

Naturlig saft smaker i hvertfall ikke syntetisk. Gå for en med ordentlig sukker og frukt/bær og ikke noe aspartam elns.

Evt iskaldt vann med en sitron eller agurkskive oppi.

Te? finnes veldig mange varianter, og du kan ha den så søt eller ikke søt du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Vann smaker faktisk ikke jord, så jeg ville satset på flaskevann eller iskaldt vann med sitron i.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Takk for tips!

Men synes vannet smaker enda verre med ting oppi...

Og jo vannet her smaker jord!

Skal jeg først drikke vann er det flaskevann jeg drikker, men bruker ca 1 uke på en imsdalflaske 0.7L

Gjest Mahareth
Skrevet

Hva med å spise mat med med væske da? Supper f.eks., godt og sunt, og vått nok i massevis. Frukt og grønt hjelper også, meloner, druer og agurker er vannrike.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...