AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 De aller fleste voksne menn som jeg har sett har en litt stor mage, i hvertfall de nærmere 40 og eldre, men har sett de i 30-årene og. Jeg vil kalle dem tjukk akkurat, men magen buler en del ut. Eneste untaket er vel diverse kjendiser og menn innenfor det. Men hva er grunnen til dette? Er dette noe som er helt naturlig for menn?
Gjest Skitten pique Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Feil. Mange menn har stor mage. Mange menn har flat mage.
Bjørn82 Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Nesten ingen av kompisene mine har sånn mage som du nevner. Jeg har heller ikke sånn mage. Jeg er 30 og har 6-pack. Jeg tror menn er blitt mere opptatte av hva de spiser for noe. Mere nå en før.
Silfen Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Jeg liker menn med litt mage. Må være noe å kose med. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Fordi vi har større organer,magemuskler flatere bryst, mindre rumpe og lår, derfor vil den se større ut i forhold til kroppen enn hos kvinner. Den er dog oftere strammere enn alt det løsfettet på magen til kvinner. Og til og med menn med sixpack har en liten bulk på magen, sånn er den formet.
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Det virker som menn har en tendens til å lagre eventuelt ekstra fett mest på magen.
Inx Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Det er en investering - stor mage betyr mye på kontoen og ettersom vi veit at kvinner digger penger omtrent som mygg digger blod, så er en solid øl-mageportefølje en god vinnerstrategi på kjønnsmarkedet
Gjest Cuntzilla Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Det er en investering - stor mage betyr mye på kontoen og ettersom vi veit at kvinner digger penger omtrent som mygg digger blod, så er en solid øl-mageportefølje en god vinnerstrategi på kjønnsmarkedet Finanseliten suser jo rundt på rulleski og karbonsykler nå til dags, ølmagen begynner å bli synonymt med arbeiderklassen. 3
Inx Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 Finanseliten suser jo rundt på rulleski og karbonsykler nå til dags, ølmagen begynner å bli synonymt med arbeiderklassen. Oi, fanken!... Jau, på tide å kjøpe inn kondomdress og stumpe øllen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå