Gå til innhold

Mager kesam

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har prøvd det? Jeg har ikke smakt mager kesam før, så jeg er veldig skeptisk. Tror jeg brukte det i en smoothie eller noe sånt en gang, men da smakte jeg ikke helt hvordan kesamen smakte. Nå kvier jeg meg for å i det hele tatt åpne den! :P Tenk om den smaker søtt!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den smaker ihvertfall ikke søtt. Spiser mager kesam nesten hver dag. Hva er det egentlig du lurer på?

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk ikke smakt det selv heller, men kjenner flere som bruker det til taco, så den er IKKE søt :) Da blander du det nok med vaniljekesam, som er kesam med vaniljesmak (smaker ganske osteaktig). Tror mager kesam fastere i konsistensen enn rømme, og kan hende den er litt osteaktig sånn som vaniljekesamen, men smaken er nok ganske lik rømme. Det er i alle fall ikke farlig å åpne den for å smake :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Den smaker ihvertfall ikke søtt. Spiser mager kesam nesten hver dag. Hva er det egentlig du lurer på?

Står vel hva jeg lurer på? Om den er brukandes til taco vel!

Jeg blander'n med litt hot holiday dipmix jeg tror jeg, så er jeg safe! :P

Takk for svar! :)

Skrevet

De få gangene jeg har noe "rømmeaktig" på tacoen så bruker jeg mager kesam. Fungerer fint, smaken er litt syrlig :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, den funker veldig fint til taco. Du trenger ikke blande noe dipmix i :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Weee! :D Da prøver jeg i morgen. Spennende, i og med at det faktisk er vanvittig mye sunnere for meg som er på slankern! Tusen takk igjen :)

Skrevet

Jeg bruker det alltid på taco:)Kesam går jo til alt nesten:)

Skrevet

Eneste måten å finne ut om du synes den passer til taco eller ikke, er å kjøpe en boks å prøve.. Det smaker ganske annerledes enn rømme.

Skrevet

Jeg bruker BARE mager keisamt etter at jeg oppdaget det, og det er så utrolig mye bedre enn rømme både i smak og der er myyye sunnere :D

Skrevet

Jeg bruker BARE mager keisamt etter at jeg oppdaget det, og det er så utrolig mye bedre enn rømme både i smak og der er myyye sunnere :D

Jeg synes mager kesam smaker høgg og kan ikke måle seg med rømme til taco :gjeiper:

Du må nok bare prøve og se om det er noe for deg,ts :)

• Liker 3
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg foretrekker lett rømme fremfor mager kesam, men om jeg er på slankern er kesam en god erstatning. Ellers er jeg veldig glad i ekstra mager vaniljekesam med fryste bær pleier å ha det som "hverdags dessert". Jeg synes mager kesam smaker nesten som naturell youghurt enn rømme, har en litt syrlig smak, smaker ikke søtt I det hele tatt. Du får bare kjøpe en pakke og smake :) det koster så mye :P

Skrevet

Jeg foretrekker vanlig kesam til taco.

Skrevet

Mager kesam er fin til taco. Erstatter både rømme og ost. Er jo så mange andre smaker i krydderne at selve kesamensmaken døyves.

Skrevet

Mager kesam kan brukes overalt der du vanligvis ville brukt rømme. Personelig smaker jeg ikke noen forskjell. Erstatter også osten i taco med Cottage Cheese.

Skrevet

Jeg foretrekker rømmekolle til taco.

• Liker 3
Skrevet

Det er stor forskjell med kesam til taco, den flyter ikke like godt og gjør at det smaker veldig tørt i forhold til rømme...

Gjest navnelapp
Skrevet

Viss du rører den magre kesamen godt før du brukar den vert den glattare i konsistensen, og ikkje så "tørr" som den er når du tek den rett frå boksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...