Gå til innhold

Hvilken stil/tema på bryllupet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

leste denne: Hvilken stil har dere?

Jeg elsker bohemstilen, og kunne tenkt meg noe lignende, med puffer og puter, lave bord og MASSE levende lys. Må bare finne riktig sted for bryllupet :fnise:

Har noen av dere et tema, eller en bestemt stil? Hva, og hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å kjøre et romantisk bryllup. Skal ha masse blomster og blonder og sommerfugl- og hjertepynt. Fargen som går igjen er grønn fordi det er favorittfargen til både meg og forloveden. Det blir verken rosa eller lilla pynt for det er farger jeg ikke liker særlig godt. Tenker å ha det intimt og koslig, ikke for stivt, men ikke riktig bohem heller. ;)

Skrevet

Romantisk, relativt avslappet og "enkelt". Hovedfargene var hvit og lys rosa, dog hvit var dominant.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

vi skal ha rødt, hvitt og sølv som gjennomgående farger... kanskje litt vanlig men elsker den dyp røde fargen..

AnonymBruker
Skrevet

Om eg skal gifte meg engang så trur eg det blir fargerikt :)

Skrevet

Jeg synes den romantiske stilen var veldig flott, men i stede for et lyserosa tema ville jeg hatt sterke farger på blomstene i kombinasjon med mye hvitt i dekorasjonene.

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha en fargerikt bryllup. Fargene gull, orans, brun og kremhvit.

Skrevet

Her ser det ut til at vi ender opp med svart, hvitt, grønt og sølv. :)Grønne brudepiker og grønne løpere på borda. Hvite stol- og bordtrekk og blomster. Sølv, hvitt, grønt og sort i pynten.

• Liker 1
Gjest airam90
Skrevet

Vi skal ha et romantisk vintage/hagebryllup. Med rosa pioner i syltetøyglass/gamle glass, dus gammelrosa, blonder og tyll.

post-59632-0-56519900-1335828595_thumb.p

post-59632-0-24272100-1335828636_thumb.p

post-59632-0-07901700-1335828659_thumb.p

Skrevet

Vi skal ikke ha noen spesielle farger som går igjen, tror jeg.

Vi har norgesglass med blonder rundt og forskjellige blomster oppi. Hvite duker. Sandkakeformer med fine telys (ikke sånne billige)

Vi må vel ha noe mer pynt på bordet... Kanskje en løper eller silkeband i fine farger.

Skrevet

Vi skal ha rødt, svart og hvitt, og forhåpentligvis polkadotter viss jeg finner de rette silkebåndene/løperne. Skal lage blomsterdekorasjonene selv, da kun bestående av røde og hvite roser med svart bånd eller silkepapir/noe tynt silkestoff og "hjerform" rundt. Blir hvite duker med rød løper og da som sagt forhåpentligvis en tynnere løper eller bredt bånd i svart med hvite polkaprikker. Jeg skal også ha disse fargene i buketten min og skal ha hvit prinsessekjole med røde sko, negler, hårpynt og lepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...