Gå til innhold

Fotballfrue i bunad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kanskje ikke Fotballfruens største fan alltid, men damn så bra hun ser ut i bunad!

Her fra 17. mai i fjor: http://fotballfrue.no/?p=6208

Lett å se litt kjerring ut i bunad, men hun ser jo strøken ut. Inspirasjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er så lei av at folk alltid skal hakke på henne og absolutt ALT hun gjør eller har på seg ... Kan dere ikke bare la hun være ifred og finne noen dere liker og se på/les om? :-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysen er da søt, problemet er håret. Bunad skal ha naturlig hår. Det der er ikke naturlig hår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å ha hårbånd i stedet for kyse. Jeg synes det er finest. Og det er vel ikke akkurat noen regler for hvordan man skal ha håret til bunaden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går an å ha hårbånd i stedet for kyse. Jeg synes det er finest. Og det er vel ikke akkurat noen regler for hvordan man skal ha håret til bunaden.

Det er vel heller ingen regel om at man ikke kan ha grønn maskara eller sort leppestift, men det er faktisk vanlig med naturlig hår og sminke til bunad.

Uansett synes jeg holdningen om at man lett kan se kjerring ut i bunad er teit. Jeg synes de fleste jenter er aldeles nydelige i bunad.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er sånn at man lett ser kjerring ut i bunad. Synes det ser fint ut på de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bunad er kjempefint, og Fotballfrue ser smashing ut med sin! Når jeg ser de bildene blir jeg litt lei meg for at jeg ikke får brukt min egen bunad i år (den er hjemme hos mamma og pappa, og jeg må feire 17. mai hvor jeg studerer).

Hva slags bunad har dere da, jenter? :)

Selv har jeg Telemarksbunad, og synes selvfølgelig den er den aller fineste. (Det er ikke meg på bildet).

Fotballfrue har kanskje ikke så veldig naturlig hår, men jeg syns likevel hun holder stilen fint. Det ser ikke unaturlig ut. Det ser jo mye verre ut med store, glorete solbriller f.eks. Eller når man drikker seg overstadig beruset og raver rundt med ketchupflekker og softis-flekker på bunaden. DET er tacky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser da bra nok ut i bunad. Nå har ikke jeg fulgt med så mye på denne damen. Men står hun ikke med en veldig "svai" i ryggen. DET ser etter mitt syn ikke særlig pent ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHA! Så dette er "Fotballfrue" som alle snakker om....Hvem er hun, egentlig?

(sorry...ikke så oppdatert i fotballverdenen, eller hvilken verden vi her snakker om...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en ung dame som blogger (som så mange andre) og er gift med en norsk fotballspiller (aner ikke hvem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHA! Så dette er "Fotballfrue" som alle snakker om....Hvem er hun, egentlig?(sorry...ikke så oppdatert i fotballverdenen, eller hvilken verden vi her snakker om...)

Tror det er en ung dame som blogger (som så mange andre) og er gift med en norsk fotballspiller (aner ikke hvem)

Hun er en helt vanlig jente som føler seg glemt. Derfor startet hun denne tråden. Ikke mat trollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun ser like dum ut som alle andre med bunad. Jeg har enda til gode å se en som virkelig kler bunad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fotballfrua selv som fisker etter flere lesere, eller hvorfor diskuterer vi henne her igjen? Også hennes post fra ifjor? :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott den hunden var i sløyfe. Og med hodet i korrekt vinkel. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Søgni

Alle ser bra ut i bunad, fotballfrue også. Personlig mener jeg hun er alt for oversminka til å gå i bunad, men håret var fint!

Endret av Søgni
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ser like dum ut som alle andre med bunad. Jeg har enda til gode å se en som virkelig kler bunad.

Da burde du sett meg i bunad.. :lur:

Selv har jeg sunnmørsbunaden, syntes den er flott http://www.bunadrosen.no/damebunad/sunnmorsbunad. Men blir nok ikke brukt i år på 17. mai, syntes det er tungt og irriternede å gå med over lengre tid. Nei, 17.mai er dagen for å hoppe å sprette rundt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endringen av gjennomsnittsalderen på forumet er så ufattelig tydelig med slike tråder som dette.

Skulle ønske dere på 14 innså at det er et kvinneforum - ikke et fjortiss forum. :sukk: Diskuter fotballfrue på sol.no istedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...