Gå til innhold

Min første brazilian...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at de som utfører voksinga "plukker" sånn? Syntes hun fikla noe voldsomt med kjønnsleppene mine, det var veldig flaut! Og er det sant at jeg kan vente 4 uker til neste gang? Og jeg fikk forresten ikke tatt bort det "der bak", er det også vanlig (hele voksinga foregikk mens jeg lå på rygg)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du like heldig som jeg var etter første (og definitivt siste) brazilian, så kommer du til å få musa full av pussfylte kviser om 3-4 dager. Lykke til!

(Hilsen ei som har sluttet å bry seg så mye om kjønnshårfjerning...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Er det vanlig at de som utfører voksinga "plukker" sånn? Syntes hun fikla noe voldsomt med kjønnsleppene mine, det var veldig flaut! Og er det sant at jeg kan vente 4 uker til neste gang? Og jeg fikk forresten ikke tatt bort det "der bak", er det også vanlig (hele voksinga foregikk mens jeg lå på rygg)?

- Jeg aner ikke hvor mye "plukking" som er vanlig. Hos meg så pleier hun å gå over med pinsett etterpå.

- Du må nesten bare se an hvordan hårene vokser. Jeg venter 3-4 uker mener jeg å huske.

- Der jeg vokser tar de alt. Foran og bak. Jeg lå på magen når hun tok de som var bak, ellers lå jeg på ryggen. "Legg deg på magen og spre rumpeballene" haha, det var sært første gangen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...