Gå til innhold

Solarium frem til den store dagen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange menn tar sol i dag, min tok det før vi traff hverandre han, og jeg synes det var jålete da, men har forandret mening nå, etter å ha sett hvor mange som faktisk tar det. Synes det er positivt at de vil stelle litt med seg selv jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mange menn tar sol i dag' date=' min tok det før vi traff hverandre han, og jeg synes det var jålete da, men har forandret mening nå, etter å ha sett hvor mange som faktisk tar det. Synes det er positivt at de vil stelle litt med seg selv jeg.[/quote']

Det syns jeg også, men han er så ujålete som man kan få blitt...Derfor syns jeg det var rart at han vil gjøre det.

Skrevet
Mange menn tar sol i dag' date=' min tok det før vi traff hverandre han, og jeg synes det var jålete da, men har forandret mening nå, etter å ha sett hvor mange som faktisk tar det. Synes det er positivt at de vil stelle litt med seg selv jeg.[/quote']

Synes ikke det å ta sol jevnlig er å "stelle med seg selv" - for det første ser det harry ut å være brun hele året, for det andre er det skadelig. Men det nå bare min mening!

Skrevet

Jeg skal definitivt ta sol før bryllupet- å det samme skal sambo-

Har tenkt å få en god brunfarge til den store dagen ettersom kjolen min er diamond white. :D

Skrevet

Jeg kommer ikke til å ta sol før bryllupet.

Jeg jobber ute hele dagen og får farge av det. Og ikke liker jeg å ta solarium heller............

Skrevet

Det er da forskjell på å være brun hele året og å ha en litt gylden farge, og at du synes det er harry betyr ikke at alle trenger å mene det? JEG synes han er fin med litt farge, og vil han det så skal ha gjerne få ta litt sol, det er heller ikke snakk om at vi tar hele året, men når det gjelder til bryllupsdagen så vil vi gjerne ikke se likbleke ut på bilder, ei heller i virkeligheten, og det er vårt valg. Du skal se, så mye nytt man oppdager hele tiden så er det snart skadelig å bruke selvbruningsgreier også, det er jo så nytt at man ikke vet alt ;) Det verste av alt, vet du hva det er? Jo det er farlig å leve, ingen har overlevd enda... ;)

Skrevet

Det har du rett i :ler:

Og noen er finere med brunfarge enn andre...min forlovede ligner mest en hummer etter en stund i solen, så han skal skånes for solarium...

Skrevet

Siden vi gifter oss 21. august, håper jeg at jeg har fått litt hjelp av sommeren til å få en naturlig brunfarge :D

Jeg skal ta sol for ikke å bli dødsblek ved siden av min kjære' date=' han blir brun av å tenke på sola mens jeg må ha tjue timer for å få skille... :roll:[/quote']

Sånn er det her i gården også. Tror jeg må pålegge ham å være inne med oppvasken i sommer :ler:

Skrevet

Jeg skal ta St Tropez behandling på klinikken jeg går. Det koster 1200,-. Tar ikke solarium da det ødelegger huden, og er veldig skadelig. For dere som er redde for skjolder fra St Tropez behandlingen anbefaler jeg og gjøre det jeg skal gjøre, ta en behandling lenge før bryllupet og så se hvordan det blir!

Skrevet

Vi skal ikke gifte oss før i slutten av august, så jeg håper at det blir en fin sommer med masse sol som kan steke meg brun. Men blir det dårlig vær så kommer jeg garantert til å ordne bruningen selv med solarium. Samboeren skal være 14 uker i karibien rett før bryllupet (kommer hjem 3,5 uker før), så han er nok neger da og jeg kan jo ikke se ut som det spøkelse i forhold til ham! :D

Skrevet

Vi skal begge to ta sol før bryllupet, må vel snart starte siden det bare er 6 uker igjen.

Men bare for å bli litt brune, vil ikke at det skal se ut som vi har vært i syden i flere uker.

Jeg tar også sol for å holde eksemen min i sjakk, det er ikke gøy og skulle ha kroppen og ansiktet fullt av eksem på den store dagen.

:D :D

Skrevet
Vi skal begge to ta sol før bryllupet, må vel snart starte siden det bare er 6 uker igjen.

Men bare for å bli litt brune, vil ikke at det skal se ut som vi har vært i syden i flere uker.

Jeg tar også sol for å holde eksemen min i sjakk, det er ikke gøy og skulle ha kroppen og ansiktet fullt av eksem på den store dagen.

:D :D

Nei, det skjønner jeg godt. Jeg vil heller ikke se ut som om jeg har vært i syden - for jeg er jo ganske så lys til vanlig. Vil ikke at gjestene skal lure på hvem som kommer ned midtgangen :)

Skrevet

Har leid solarium som jeg har hjemme nå for øyeblikket. Sitter å skriver på KG med en smule solbrent farge i skinnene. :oops:

Skrevet

Er du et tog, Snurre? Siden du har skinner? :wink:

Skrevet

Jeg får nok ta noen timer sol, for min kjære blir nok 100 ganger brunere enn meg uansett, men sånn er vi og det går det ikke annog endre på. Men jeg vil føle meg litt mer vel med en anelse farge på huden. enten det eller så får jeg jukse om ikkke tifden strekker til med litt brun uten sol. Skjønner ikke at dere er så skremt av det jeg har prøvd det flere ganger før og det er jo supert.

Skrevet
Er du et tog, Snurre? Siden du har skinner?  :wink:

Litt humor tidlig på morra, ikke verst Popelka.... Det gjorde godt i en enkel sjel.... (kjel...)

Skrevet

Vi kommer til å ta noen soltimer begge to, ingen av oss er naturlig brun i slutten av februar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...