AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hvorfor er så mange jenter så opptatt av vampyrer? Og hvorfor ikke så mange menn? Og hva slags vampyrer er det dere foretrekker, altså, hvordan skal de være? Finnes jo så mange versjoner i dag.
Silfen Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Jeg har likt vampyrer siden jeg leste Den lille vampyren som barn. I tillegg med alt annet innen fantasy, som troll, varkatter, hobbitter, trollmenn etc. Love it!
Gjest BabyBlue Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 ... skrev mannen på KG før han kjøpte seg draculakostyme og vampyrlitteratur. Nei, jeg vet ikke? Fordi det er noe skittent, farlig og forbudt med det?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 ... skrev mannen på KG før han kjøpte seg draculakostyme og vampyrlitteratur. Men TS er dame da
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Men TS er dame da Og hvordan VET du det? ah, du ER ts Og jeg, dame, hater vampyrer. Om noen hadde tvunget med til å se Twlight så hadde jeg muligens blitt en i selvforsvar.
Ryvre Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Jeg har likt vampyrer siden jeg leste Den lille vampyren som barn. I tillegg med alt annet innen fantasy, som troll, varkatter, hobbitter, trollmenn etc. Love it! Samme her Mange gode minner med Den lille vampyren-bøkene :)
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Og hvordan VET du det? ah, du ER ts Og jeg, dame, hater vampyrer. Om noen hadde tvunget med til å se Twlight så hadde jeg muligens blitt en i selvforsvar. Vel nå er det en del av oss som liker vampyrer og fantasy som også hadde gjort det samme om Twilight ble tvunget på oss da. Bare å lese diskusjonene her inne om Twilight Jeg vet ikke jeg. Vampyrer er en del av fantasy og scifi, sjangre som jeg er veldig glad i. Jeg synes ofte det skrives bra innenfor sjangeren (nei, jeg snakker ikke om twilight), tas opp viktige temaer på en annerledes måte osv. For meg er vampyrer en del av dette, men absolutt ikke i en veldig spesiell posisjon hos meg, og jeg er ikke helt sikker på at det er så mange jenter som er interessert i vampyrer. Forkledd i søtsuppe-kjærlighetshistorie med udødelig kjærlighet ala Twilight øker nok andelen en god del hos de yngre, men jeg tror ikke det først og fremst har noe med vampyrer å gjøre. 1
Gjest mari kontrari Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Har ikke sett eller lest Twilight bare for å få det på det rene Men det er noen med det mystiske og "forbudte" tror jeg, samtidig som vampyrmyter ofte har en seksuell undertone. I tillegg fremstilles ofte vampyrer relativt estetiske, i motsetning til for eksempel "dumme og ekle" zombier. Så jeg tror det har litt med at vampyrer har en relativt stor plass i mytologien, og dels at de lett sees som seksuelt tiltrekkende, enten man kler seg ut som en vampyr selv eller fantaserer om den høye, mørke og kjekke vampyren som kommer og biter deg litt. (noe som i realiteten selvsagt bare ville vært smertefullt, men er ofte knyttet til en viss nytelse i mytologien rundt vampyrer.)
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Hvorfor er så mange jenter så opptatt av vampyrer? Og hvorfor ikke så mange menn? Fordi akkurat nå er nesten all underholdningen som involverer vampyrer laget for kvinner. Det var ikke slik for f.eks. 10 år siden. 1
Gjest sardintroll Skrevet 1. mai 2012 #11 Skrevet 1. mai 2012 Jeg foretrekker vampyrer slik de fremstilles i Interview With The Vampire, uten glitter og fjas. :gjeiper: Jeg tar riktignok noen gjensyn med Twilight filmene innimellom, men det er kun så jeg kan sikle over Taylor Lautner.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Fordi kvinner må tolkes som barn. De vokser aldri fra seg den lille jenta i seg og vil alltid være mer barnslig enn menn på sånne ting. Kvinner og barn har utrolig mange fellestrekk i adferd, kommunikasjon og emosjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 Fordi kvinner må tolkes som barn. De vokser aldri fra seg den lille jenta i seg og vil alltid være mer barnslig enn menn på sånne ting. Kvinner og barn har utrolig mange fellestrekk i adferd, kommunikasjon og emosjoner. Jo takk, det har faktisk menn også. Eller kanskje de minner mer om oppførselen til hunder egentlig.. 1
Gjest sardintroll Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Jente- og guttelus mentaliteten vil nok aldri forsvinne helt... 2
Nyva Skrevet 1. mai 2012 #15 Skrevet 1. mai 2012 Fordi kvinner må tolkes som barn. De vokser aldri fra seg den lille jenta i seg og vil alltid være mer barnslig enn menn på sånne ting. Kvinner og barn har utrolig mange fellestrekk i adferd, kommunikasjon og emosjoner. Ha ha! Fryktelig festlig. Hva med menn som aldri kommer over sin fasinasjon for pupp. Jenter vokser jo av seg dette sånn i ett - to års alderen. Jeg tror på det sexy, mørke, farlige som tiltrekkningskraften.
Calypso Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 Vampyrer kan være kule de, så lenge det ikke er de nymotens vampyrene.. Men jeg foretrekker zombier.
Gjest Bandit Skrevet 1. mai 2012 #18 Skrevet 1. mai 2012 Jeg skjønner meg ikke helt på disse nekrofili-fantasiene. Og kvinner ser ut til å glemme at man faktisk må ha puls for å få ereksjon...
Cathrine88 Skrevet 1. mai 2012 #19 Skrevet 1. mai 2012 Twilight-dildo anyone? Den glitrer og kan legges i fryseren før bruk - for den autentiske død mann-følelsen. Sexy! 1
Okapi Skrevet 1. mai 2012 #20 Skrevet 1. mai 2012 Begynner å bli på tide med en ny Blade-film. Helst en som er litt mindre bedriten enn den forrige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå