Gå til innhold

Tyrkia eller Marokko?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk skal du ha SeaJewel! Marokko høres fantastisk ut.

Og dere: jeg har nå (muligens) muligheten til å reise 23. juni til 2. juli, istedetfor 7 til 16. juli!

Tror dere at det vil gjøre noen forskjell, når det kommer til temperaturen? Været kan man jo aldri forutsi - men hvis det er sjanse for at det kanskje er littegrann kaldere i slutten av juni enn midten av juli, er det kanskje verdt å ta sjansen? Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden helt, men er det noen som vet hvordan temperaturen er i Marokko om vinteren? F.eks rundt juletider?

AnonymBruker
Skrevet

Det går helt bra, Rosenrød :) Jeg (TS) har jo ikke vært i marokko ennå, men synes denne vær-nettsiden var ganske informativ:

http://www.naturallymorocco.co.uk/about-morocco/travel-and-weather/weather.html

Jeg har selv vurdert å reise dit i november - desember, men utifra det jeg hørte fra andre, så er det visst ikke helt badevær der da. Jeg ble anbfealt å heller velge Egypt eller kanariøyene hvis jeg ville garantert strandvær i desember.

Skrevet

Kjempeflott med væroversikt:-) Hadde egentlig ikke tenkt badeferie, men heller opplevelsestur. Ser at temperaturen ligger i underkant av 20 grader da, så det er jo perfekt:-)

Gjest Seajewel
Skrevet

Kjempeflott med væroversikt:-) Hadde egentlig ikke tenkt badeferie, men heller opplevelsestur. Ser at temperaturen ligger i underkant av 20 grader da, så det er jo perfekt:-)

Omkring februar var det omtrent 15 til 20 grader, men frøs nesten hele ferien for det blir kjempekaldt på natta og inni husene. Så ta med en varm genser og ullsokker!

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei! Oppdaterer denne litt. Jeg har gjort om på bestillingen min, og reiser nå til Sør-Marokko 15.-24. september (istedetfor midt på sommeren som planlagt). Utfra værstatistikken tror jeg (og håper) at dette er en bedre tid å reise på.

Noen som har vært der på den tiden av året?

Og hvis det er flere som leser dette og som har vært i Marokko, fortell gjerne om hvordan det var :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...