AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg ser ikke på Paradise Hotel, ikke helt min greie, men denne artikkelen måtte jeg bare klikke meg inn på. Jeg leste om et nytt nivå av Lowlife, eller hva jeg skal kalle det. Paradise Camilla opprettet en facebook side hvor hun ønsket donasjoner, altså tigget etter penger, så hun kunne få seg silikonpupper. Alle som donerte mer enn 100 skarve kroner skulle få et toppløsbilde som takkekort. ... Okay, blir det noe særlig billigere nå så vet ikke jeg. http://www.kjendis.no/2012/04/27/kjendis/paradise_hotel/reality/tv/camilla_karlsen_bovollen/21322021/ 12
Silfen Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Hun er ikke den første, og garantert ikke den siste, som tigger seg til plastiske operasjoner via sosiale medier. Jeg vet faktisk ikke hvem jeg syns mest synd på: den som tigger eller de som er så dum at de donerer. 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Forstår ikke at det er mulig å synke så lavt, skammer hun seg ikke? Eller de andre for den del, som du Silfen nevner, at det går an, sitte der og tigge seg til nye pupper, leppe, eller hva det skulle være. Hvor er siste rest av verdighet og selvrespekt? Det forsvant vel i grunn når man sender ut toppløsbilder som takkekort for alt over 100kr, som egentlig er en jævlig lav sum å selge seg for. Men men, for all del. 7
Inx Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Synes nå dette var ganske smart funnet på jeg da. Å selge bilder av seg selv for 100kr stk er da rimelig bra buisness? - Det fordrer selvsagt at man ikke er veldig sjenert og flau over at andre får sett kroppen sin, toppløs bilder er da uskyldig. Skjønner at moralismen er ganske innbitt i dette landet, spesielt hos kvinnene... At pengene utelukkende må gå til silikon i puppene synes jeg er teit/leit. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Vær så snill... La folk gjøre som de vil så lenge de ikke er slemme eller det går utover dere! Hold dere for gode for drittkasting selv om folk ikke er akkurat som dere. Hvorfor ikke kommentere det positive med Camilla istedet? Hun virker genuint snill, med et herlig smil og humør, også ser hun jo nydelig ut og har en superfin og frisk kropp! Er så LEI av at folk alltid skal fokusere på og påpeke det de syns er negativt hele tiden. La vær å gjøre det selv da, om det ikke er noe du syns noe om!! 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Jeg blir kvalm av folk som står der å dømmer, eller rettere sagt, sitter bak skjærmen. La henne være i fre. Vi lever i et fritt land og folk har all rett til å gjøre som de vil så lenge de ikke skader noen. Og slik jeg forstod det så er det friillig å gi henne penger. Er det å synke lavt å sende toppløsbilder? Eller kanskje posere naken også? NEI, DET ER IKKE DET, Å DØMME DEM, DET ER Å SYNKE LAVT DET. Skam dere. 2
Gjest BabyBlue Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Vel... hva annet forventer man av folk som er med på PH? Er ikke sjokkert engang :gjeiper: Man velger jo selv om man vil betale henne, og de er nok bra fornøyd de som gjorde det.
Gjest notetur nomen Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Jeg trenger nok med stor sannsynlighet ikke å donere noen penger for å få se et toppløsbilde av henne med silikon i brystene... 6
Gjest Blubberella Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Vel... hva annet forventer man av folk som er med på PH? Er ikke sjokkert engang :gjeiper: Man velger jo selv om man vil betale henne, og de er nok bra fornøyd de som gjorde det. Nå er det vel ikke lenge før Se&Hør slår til og graver frem en av de vennlige donorene. Ser for meg en tilfeldig person som gliser fra forsiden med skrifta "Jeg har investert i PH-Camillas pupper!" Woohoo, stor sak og greier! 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Jeg hadde iallefall følt meg litt snytt etter at de var vist gang på gang på TV. 4
Gjest BabyBlue Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 Nå er det vel ikke lenge før Se&Hør slår til og graver frem en av de vennlige donorene. Ser for meg en tilfeldig person som gliser fra forsiden med skrifta "Jeg har investert i PH-Camillas pupper!" Woohoo, stor sak og greier! 90% av pengene kommer sikkert fra lommepengene til tenåringsgutter :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #13 Skrevet 27. april 2012 90% av pengene kommer sikkert fra lommepengene til tenåringsgutter :gjeiper: Så teknisk sett er de puppene betalt av en hel gjeng tenåringsforeldre 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #14 Skrevet 27. april 2012 Så teknisk sett er de puppene betalt av en hel gjeng tenåringsforeldre Haha, nei, jeg mente foreldre som er foreldre til tenåringsgutter
Gjest BabyBlue Skrevet 27. april 2012 #15 Skrevet 27. april 2012 Haha, nei, jeg mente foreldre som er foreldre til tenåringsgutter [/quote De fleste tenåringsgutter får da lommepenger av mor og far, det vet da alle
Calypso Skrevet 27. april 2012 #17 Skrevet 27. april 2012 Jeg kunne vært enig om hun skulle hatt sex med de som donerte.. så jeg vet faktisk om folk som er mer tøsete. =P
Gjest Vodka Skrevet 27. april 2012 #18 Skrevet 27. april 2012 Synes hun virker hyggelig og grei uansett.
misogynist Skrevet 27. april 2012 #19 Skrevet 27. april 2012 Hun virker veldig lite smart da hun kjøper seg nye pupper samtidig som hun sier at hun har lært seg å akseptere kroppen sin slik den er... 2
Chloe- Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 Kan noen moderere tittelen på denne tråden snart? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå