Gå til innhold

Vært hos legen.. bekymret.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har de siste 3-4 dagene klaget med hyppig vannlating nå og da + svie når jeg tisser. I tillegg hadde jeg smerter i underlivet og følte meg litt varm i kroppen innimellom. Jeg var hos legen idag for å sjekke om det var urinveisinfeksjon og de sa jeg ikke hadde det. Dette med et kjempebekymret blikk. Jeg fortalte dem at jeg har hatt mer trøbbel med dette nå og da det siste halvåret. Det kan ikke være noe kjønnssykdom fordi jeg har en fast kjæreste og vi ligger ikke med andre og har testet oss for kjønnssykdom før vi ble sammen. Jeg trodde jo at det kanskje var blærekatarr eller noe jeg har fått, går det an å se dette på urinveisinfeksjons-test?

Jeg har fått en ny legetime til mandagen, men kjenner jeg bekymrer meg unødvendig mye etter at de virket så bekymret. Hva kan være galt med meg? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si hva som feiler deg, det gjør vel legen best som har mulighet til å undersøke deg. Men jeg tror du bør få en GU og kanskje teste for kjønnssykdommer selv om du mener det er umulig at du har det. Så er det ryddet helt av veien!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gruer meg veldig til mandag til jeg skal på GU nå. Håper det ikke er noe galt med meg. Flere forslag til hva det kan være bortsett fra kjønnssykdommer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal prøve å legge bort katastrofetankene og vente til mandag, i steden for å plage deg selv med hvisomatte-dersomatte.

:klem:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som klamydia ja.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som klamydia ja.

:sjenert: Typen sa han sjekket seg før vi ble sammen og han lå med meg. Jeg sjekket meg og hadde ingenting. :(

Skrevet

:sjenert: Typen sa han sjekket seg før vi ble sammen og han lå med meg. Jeg sjekket meg og hadde ingenting. :(

Ikke for å være frekk eller slem, men kanskje samboeren har vært så til de grader utro og dermed ført smitte over til deg?

Skrevet

Eller falskt negativt resultat. Slikt skjer.

Gjest Renate
Skrevet

Jeg har slitt med lignende symptomer. Har gått på utallige kurer for blærekatarr til tross for at prøvene har vært negative, har til og med fått kur for klamydia uten at jeg hadde det. Etter flere år hvor symptomene gjentok seg har jeg nå funnet ut at det faktisk er utypiske symptomer på sopp jeg har. Det som hjelper aller best av all behandling (reseptfri og på resept) for min del, det er å skylle underlivet innvendig med eddik-vann... Jeg blander 1dl eddik i 1l vann, bruker en 50ml sprøyte uten spiss og spruter både inni og utenpå underlivet, kanskje to-tre ganger om dagen.

Vet ikke om dette gjelder for deg, men lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med lignende symptomer. Har gått på utallige kurer for blærekatarr til tross for at prøvene har vært negative, har til og med fått kur for klamydia uten at jeg hadde det. Etter flere år hvor symptomene gjentok seg har jeg nå funnet ut at det faktisk er utypiske symptomer på sopp jeg har. Det som hjelper aller best av all behandling (reseptfri og på resept) for min del, det er å skylle underlivet innvendig med eddik-vann... Jeg blander 1dl eddik i 1l vann, bruker en 50ml sprøyte uten spiss og spruter både inni og utenpå underlivet, kanskje to-tre ganger om dagen.

Vet ikke om dette gjelder for deg, men lykke til!

Når du sier dette, så kan det faktisk være sant! Jeg har slitt litt med sopp i det siste og kanskje den ikke har forsvunnet helt etter Canesten-kur? :D

Jeg skal se hva det blir til på mandag, også får vi se hva legen sier! Takk for et oppmuntrende svar :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...