KaDust Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg var hos tannlegen igår og fikk fylling på den ene fortannen min siden jeg har klart å brekke av en bit. Han sa at fyllingen kanskje ikke vil sitte så godt, siden en fortann ikke har vegger for å holde på fyllingen. Uansett, han gjorde en bra jobb og det ser bra ut, men jeg er litt bekymret for tanna mi siden han slipte både foran og bak på den. Jeg har jo allerede shitdårlig emalje. Etter treningen igår merket jeg at jeg hadde vondt i tanna, og da så jeg at tanna hadde sprukket fra topp til bunn ca midt på tanna. Nå er jeg livredd jeg kanskje kommer til å miste denne tanna. Så spørsmålet: Hvis jeg mister tanna, får jeg protese der dekket da? Eller må jeg betale det selv?
Belima Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Tenner må vi betale selv. Det finnes unntak, men du går ikke under de.
KaDust Skrevet 27. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2012 Så om tanna mi blir herpa pga tannlegen, må jeg betale det selv? Det er jo litt urettferdig at jeg må ut med 13000kr for ei tann når det er han som sliper den i stykker da.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 tannlegeindustrien er rene mafiavirksomheten. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Tenner må vi betale selv. Det finnes unntak, men du går ikke under de. Hvis det kan bevises at det er tannlegen sin feil at tanna sprakk så tror jeg ikke du skal betale....går ikke det på reklamasjon da? Tannlegen min kødda til ei rotfylling, som endte i mange unødvendige tannlegebesøk for å rette opp skaden, og jeg betalte iallefall ikke mere enn det jeg hadde betalt for den opprinnelige rotfyllinga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå